نگاه ویژه به ضدعفونی کردن پایانه‌ها ضروری است

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان: ضدعفونی کردن مستمر پایانه‌های مسافربری و باری استان اصفهان ضرورت دارد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، مهدی خضری ضمن بازدید از نحوه ضدعفونی کردن پایانه‌های مسافربری استان اصفهان بر استمرار این عملیات تا زمان ریشه کن کردن این ویروس تاکید و اظهار کرد: استان اصفهان با دارا بودن شش پایانه حمل و نقل بار و ۲۹ پایانه حمل و نقل مسافر جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان مقام اول حمل بار در کشور و مقام سوم را در جابه‌جایی مسافر در کارنامه دارد، تاکید کرد: روزانه جمعیت زیادی از مردم و رانندگان در پایانه‌های مسافربری و پایانه‌های باری استان اصفهان حضور می‌یابند و لذا نگاه ویژه به ضدعفونی کردن این اماکن ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر به‌کارگیری حداکثر ظرفیت‌های بخش خصوصی و دولتی در این راستا گفت: با همکاری و تأمین مواد ضدعفونی کننده از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌های بار و مسافر در استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

خضری گفت: بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ارسال شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به تمام تشکل‌های صنفی حمل و نقل بار و مسافر و مجتمع‌های خدماتی رفاهی ابلاغ و بر انجام آن نظارت خواهد شد.

وی گفت: رانندگان و فعالان صنعت حمل و نقل استان اصفهان همچون دیگر اقشار جامعه برای شکست دادن این ویروس تلاش خواهند کرد.

کد خبر 412581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.