ایران-هنگ کنگ در کشور ثالث؟ / نه به فوتبال کرونایی

هنگ کنگ خواستار بازی با ایران در کشور ثالث شده است و این موضوع با وجود شیوع کرونا در کشور دور از انتظار نیز نیست.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارشنبه ۷ اسفند - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "متهم به سرقت" به شایعاتی مبنی بر عدم بازگشت استوکس به ایران دامن زد و مدعی شد مرد خوش گذران ایرلندی بعد از دریافت ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس حالا سودای بازگشت به تهران را ندارد و و احتمالاً سواحل کشورهایی مثل امارات را به تهران ترجیح می‌دهد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "هنگ کنگ خواستار بازی با ایران در کشور ثالث شد" از درخواست قابل پیش‌بینی هنگ کنگی‌ها خبر داد، درخواستی که در صورت عدم کنترل ویروس کرونا در کشور اجرایی نیز خواهد شد و تنها راه رد این درخواست کنترل کرونا در کشور ایران است.

"هدف" با عنوان "نه به فوتبال کرونایی" از آغاز اعتراضات به برگزاری لیگ در روزهایی نوشت که کرونا به سرعت در حال گسترش است، این اعتراضات توسط باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی آغاز شده است و اسطوره آبی‌ها اعلام کرده است باید لیگ تعطیل شود و به هیچ عنوان به سیرجان سفر نخواهد کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"دیگر دروغ نگویید" به جریمه ۱۲۰ هزاردلاری فدراسیون فوتبال ایران برای صدور مجوز حرفه‌ای نادرست برای باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور و پیکان پرداخت، تخلفی که اگر تکرار شود عواقب سنگین‌تر و تلخ ترخ تری برای نمایندگان ایران در آسیا در پی خواهد داشت.

"پیروزی" با عنوان"معضل پرچم‌های بیگانه حل شد؟ " به پاسخ دادن به مصاحبه جنجالی زنوزی پرداخت، این روزنامه در حالی به زنوزی اعتراض کرد که این فرد در مصاحبه خود به مراتب به اظهارنظر در خصوص باشگاه پرسپولیس پرداخت.

"صدای سپاهان" با عنوان "یارگیری را چه کنیم" به اعتراض شایان مصلح در خصوص عدم تعطیلی لیگ برتر فوتبال پرداخت، مصلح که معتقد است اگرچه بجای دست دادن اول بازی مشت زده شود اما در جریان بازی می‌تواند ویروس کرونا به راحتی منتقل شود.

"سبز سبزم" با عنوان "حالا حواس ذوب آهن فقط به شهرآورد اصفهان باشد" به بازی پیش‌روی حساس ذوب آهن مقابل سپاهان پرداخت، دیداری که شهرآورد اصفهان لقب دارد و از حساسیت‌های خاصی برخوردار است.

کد خبر 412351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.