با عذرخواهی داوران امتیازی به ذوب آهن نمی‌دهند/ همچنان پیگیر پرونده مطهری هستیم

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: روز مسابقه تماشاگری در استادیوم نبوده که سر و صدا کند و حواس داور را پرت کند، نمی‌دانم داور به چه دلیل این آفساید را که مسلم بود نگرفت.

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با بازی این تیم مقابل استقلال و شکایت این باشگاه از داور مسابقه به دلیل انجام اشتباهات تأثیر گذار، اظهار کرد: ما باید شکایت کنیم و این چیزی است که تمام کارشناسان آن را تأیید می‌کنند. ما چند بار هم گفته‌ایم که بیش از حق خودمان نمی‌خواهیم ولی حق‌مان تحریف نشود. روز مسابقه تماشاگری در استادیوم نبوده که سر و صدا کند و حواس داور را پرت کند، نمی‌دانم داور به چه دلیل این آفساید را که مسلم بود، نگرفت.

وی افزود: تیم ما بهترین بازی را مقابل استقلال انجام داد که متأسفانه نتیجه بازی را واگذار کردیم. ما از نظر قانونی پیگیری خواهیم کرد و نمی‌دانم کی قرار است این اتفاقات تمام شود و بالاخره باید یک جایی از چنین اشتباهاتی جلوگیری شود؛ البته ما نمی‌گوییم اشتباهات عمدی بوده است، بلکه اشتباه شده، اما داوری که نزدیک به صحنه و همچنین داور کنار و داور پشت دروازه‌ای که نزدیک به صحنه بوده‌اند را واقعاً نمی‌دانیم درباره‌اش چه بگوییم ولی شکایت‌مان را ثبت کردیم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص تغییر تیم داوری این دیدار در شب قبل از مسابقه، خاطرنشان کرد: شب مسابقه تیم داوری تغییر کرد که ما دلیل آن را نمی‌دانیم. ما به این موضوع معترض نیستیم و کاری با آن قسمت ماجرا نداریم؛ ولی اینکه با عذر خواهی بگویند ما اشتباه کردیم که نمی‌شود و امتیازی به تیم نمی‌دهند!

وی اضافه کرد: سه امتیاز حساس از دست دادن، آن‌هم در نیم فصل دوم که بالا و پایین جدول فشرده‌ است بسیار سخت است. ما شکایت کرده‌ایم، هرچند امتیازی به تیم ما داده نمی‌شود.

پیگیر پرونده مطهری هستیم

جمشیدی با بیان اینکه با وجود صدور رأی، پیگیری پرونده ارسلان مطهری توسط ذوب آهن ادامه دارد، تصریح کرد: ما همچنان پیگیر این پرونده هستیم و آن را رها نکرده‌ایم. این کار را نیز ادامه می‌دهیم چون حق خودمان می‌دانیم. آن تعهداتی که باشگاه باید به آن عمل کند را به زعم خودمان انجام دادیم و حالا اینکه چه طور کمیته تعیین وضعیت این موضوع بررسی می‌کند را نمی‌دانیم، اما همچنان پیگیر خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که هم‌اکنون از چه مرجعی پرونده ارسلان مطهری را پیگیری می‌نمایند، بیان کرد: ما به فدراسیون نامه نوشته‌ایم و در آنجا این پرونده پیگیری می‌شود.

هر تیمی آرزوی داشتن بازیکنان ما را دارد

سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره جدال لفظی بین رادولوویچ و اسماعیلی‌فر در مصاحبه‌های خود، گفت: این مربی همان طور که می‌دانید تازه آمده‌ است و بازیکنان ما نیز بسیار خوب هستند و ما به داشتن این بازیکن‌ها افتخار می‌کنیم. از خود دانیال اسماعیلی‌فر گرفته تا سایر بازیکن‌هایی که داریم مطمئن هستیم می‌توانیم از این وضعیتی که داریم خارج شویم. دیدید که مقابل استقلال چه بازی خوب و قشنگی را انجام دادند و حالا نمی‌دانم شاید ایشان صحبتش خوب ترجمه نشده، ولی در هر صورت بازیکنان خوبی داریم.

وی افزود: هر چند ما می‌دانیم که امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم و شاید نتوانیم تا رتبه‌های بالای جدول پیش بیاییم، اما بازیکنان خوبی داریم و من نیز همین را می‌گویم که هر تیمی آرزو دارد بازیکنان ما را داشته باشد.

جمشیدی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی بین سرمربی و اسماعیلی‌فر وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: جواد محمدی مدیر عامل یک باشگاه ورزشی است و همواره بالای سر تیم در بازی‌ها و تمرینات مرتب حاضر است و هفته پیش چهارشنبه که خود من نیز حضور داشتم ایشان در باشگاه با سرمربی صحبت داشتند که صحبت‌های خوبی در آن جلسه گفته شد.

وی اضافه کرد: این سرمربی جدید آمده‌ است و شاید هدف صحبت ایشان این است که ما امتیاز از دست داده‌ایم ولی بازیکنان ما یکشنبه نیز حق‌شان برد برابر استقلال بود.

کد خبر 412243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.