رستوران‌ها منتظر دستورالعمل وزارت بهداشت هستند

رئیس اتحادیه چلوکبابی ها، رستوران و تالار داران اصفهان گفت: منتظر دستورالعمل نهادهای ذی‌ربط همچون وزارت بهداشت در موضوع ویروس کرونا هستیم.

امیرحسین عکاف زاده سواری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیامک‌هایی با محتوای آموزشی پیرامون ویروس کرونا و بهبود مسائل بهداشتی در محیط کسب و کار برای صاحبان واحدهای صنفی عضو در اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان ارسال شده است.

وی افزود: منتظر دستورالعمل نهادهای ذی‌ربط همچون وزارت بهداشت در موضوع ویروس کرونا هستیم و در صورت ارائه دستورالعمل به واحدهای صنفی این اتحادیه، دقیقاً بر اساس همان دستور رفتار خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالارداران اصفهان خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم صحبتی در خصوص احتمال تعطیلی واحدهای صنفی در بازه زمانی کنونی داشته باشیم و اکنون تنها منتظر دستورالعمل نهادهای ذی‌ربط هستیم.

عکاف زاده سواری اضافه کرد: هر آنچه که به عنوان دستورالعمل از سوی نهادهای تصمیم‌ساز بالادستی همچون وزارت بهداشت به اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان ابلاغ شود به صورت رسمی و دقیق اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: هیچیک از واحدهای صنفی اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان در روزهای اخیر به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در محیط کسب و کار پلمب نشده است.

کد خبر 412162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.