ستاد پیشگیری از کرونا در بانک ملّی تشکیل شد

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: به منظور آموزش و کسب اطلاعات دقیق و با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در واحدهای بانک ملی ایران، ستادی با عنوان "ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در بانک ملّی ایران" تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسین‌زاده با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"به منظور آموزش و کسب اطلاعات دقیق و با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در واحدهای بانک ملی ایران، ستادی با عنوان "ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در بانک ملّی ایران" تشکیل شد و امروز جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

در این جلسه که تعدادی از پزشکان متخصص و حاذق بیمارستان بانک ملی نیز حضور داشتند، پزشکان محترم ضمن تشریح ابعاد این بیماری و تبیین چگونگی پیشگیری و مقابله با آن، به سوالات مدیران حاضر پاسخ دادند و در نهایت با شور و مشورت ایشان، تصمیمات جامعی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در واحدهای بانک ملّی ایران اتخاذ گردید که انشاالله در اسرع وقت به صورت دستورالعمل به واحدهای مربوطه ابلاغ می‌شود..

پ ن ۱: بر اساس صحبت‌های پزشکان می‌توان اذعان داشت که با رعایت بهداشت فردی و نظافت محل کار و البته شستن مرتب دست‌ها، تا حد زیادی می‌توان از بروز بیماری کرونا پیشگیری کرد. توصیه می‌کنم در این خصوص حتماً نکات بهداشتی را مد نظر قرار دهید تا انشاالله شاهد ریشه کنی این بیماری از جامعه باشیم.

پ ن ۲: از دقایق نخست شیوع این بیماری، تمهیدات ویژه‌ای در بیمارستان بانک ملّی ایران در نظر گرفته شده است که این اقدام همکاران محترم بیمارستان جای تقدیر دارد.

پ ن ۳: از مشتریان گرامی استدعا دارم که فقط برای انجام امور بانکی ضروری به شعب مراجعه کنند و حتی‌المقدور سعی کنند که امورات خود را به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه‌های بانکداری الکترونیک انجام دهند."

کد خبر 412035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.