اجرای طرح پیرایش شهری در خیابان آیت الله کاشانی

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از اجرای طرح پیرایش شهری در خیابان آیت الله کاشانی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای طرح پیرایش شهری به کاهش اغتشاشات بصری شهری و شلوغی جداره‌های شهر کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح پیرایش شهری در خیابان آیت الله کاشانی شامل بدنه‌سازی مغازه‌های تجاری، ایجاد پاتوق شهری، رفع نازیبایی‌ها، اصلاح تابلوها، پیاده‌روسازی و کف‌سازی خیابان است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از آغاز عملیات عمرانی کف‌سازی پیاده‌روی ضلع جنوبی خیابان مطهری حدفاصل پل فلزی تا پل آذر خبرداد و تصریح کرد: این پروژه با صرف اعتباری معادل ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بخشی از آن تا قبل از نوروز ۹۹ به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های منطقه یک راه‌اندازی خط اتوبوس ویژه شرقی _ غربی در خیابان مسجد سید بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

شکرانی با بیان اینکه در زمینه پروژه‌های آبرسانی، کلکتور شرقی _غربی در دست احداث است، گفت: منبع آبی باید احداث شود تا در هنگام بحران‌های خشکسالی نجات‌بخش فضای سبز منطقه باشد.

وی از تکمیل مسیر دوچرخه‌سواری حدفاصل خیابان آذر تا خیابان شمس‌آبادی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۷۵ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان اظهار کرد: طرح احداث مسیر دوچرخه خیابان عباس‌آباد حدفاصل خیابان اردیبهشت تا شمس‌آبادی در دستور کار است که بخشی از آن در ضلع شمال خیابان با عرض لاین یک متر و ۹۰ سانتی متر به صورت دو طرفه اجرا شده است.

کد خبر 411786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.