خیابان چهارباغ خواجو ساماندهی می‌شود

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان گفت: خیابان چهارباغ خواجو به عنوان خیابان نمونه منطقه سه انتخاب شده است از این رو شهروندان در آینده‌ای نزدیک با تغییرات ویژه‌ای در این خیابان روبه رو خواهند شد.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از بناهای خاطره‌انگیز هر اصفهانی پل خواجو و خیابان خواجو بوده و به همین دلیل به عنوان خیابان نمونه منطقه انتخاب و در راستای زیباسازی مضاعف آن اقداماتی انجام خواهد شد.

وی افزود: عملیات پیاده‌روسازی ضلع غربی خیابان چهارباغ خواجو حد فاصل خیابان عافیت تا مکینه خواجو در دست اقدام بوده و خاک‌برداری آن انجام شده است.

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به تغییرات کلی خیابان چهارباغ خواجو، تصریح کرد: عملیات اصلی ساماندهی پیاده‌روها شامل سنگ‌فرش و دیواره‌سازی دردست اقدام است، همچنین تابلو مغازه‌ها حذف و طرح با نمایی جدیدتر در کف پیاده‌روها اجرا خواهد شد.

وی در خصوص دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه سه، گفت: عملیات سنگفرش و مناسب‌سازی پارک کمال در مجاورت مقبره کمال‌الدین اسماعیل باهزینه‌ای بیش از یک میلیارد ریال در دست اقدام است و با پیشرفت ۴۵ درصدی این پروژه، مرمت مقبره نیز در دستور کار قرار گرفته است.

کارگر خبر از پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه ساماندهی محور گردشگری دردشت داد و افزود: عملیات بلوک فرش این محور از انتهای بازار دردشت شروع و به سمت ضلع غربی مسجد جامع در دست اقدام بوده و در برخی مسیرها که دیواره‌های نامناسب داشته، عملیات مرمت دیواره‌ها نیز به سبک سنتی انجام شده است.

کد خبر 411782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.