۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
سریال "دوستان" بازمی‌گردد؟

ساخت قسمت ویژه سریال "دوستان" به نظر می‌رسد پس از کش و قوس‌های فراوان قطعی شده و بار دیگر این شش رفیق دوست داشتنی پس از ۱۶ سال هم‌بازی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجموعه تلویزیونی "friends" یا "دوستان" از سال ۱۹۹۴ در قالب سیت‌کام از شبکه ان‌بی‌سی آمریکا بر روی آنتن رفت و خیلی زود تبدیل به پربیننده‌ترین سریال تلویزیون شد. این مجموعه در ۱۰ فصل و تا سال ۲۰۰۴ پخش شد و طرفداران بسیاری از تمام قشرها پیدا کرد. هواداران این مجموعه آنقدر وفادار بودند که حتی سال‌ها بعد از پخش آخرین قسمت از این سریال، همچنان قسمت‌های مختلف آن را می‌بینند.

چندی پیش شایعه‌های مختلفی درباره ساخت یک قسمت ویژه و جمع شدن دوباره شش بازیگر این سریال در کنار هم به گوش رسید. این شایعات چند سالی است مطرح شده و هیچگاه هم به نتیجه‌ای نمی‌رسد. اما به نظر می‌رسد این دفعه قضیه فرق دارد. این‌بار غول تلویزیونی بزرگی به نام اچ‌بی‌او پای کار آمده و قرار است قسمت و یا حتی فصل ویژه‌ای با جمع کردن دوباره بازیگران در کنار یکدیگر بسازد.

شب گذشته تمام شش بازیگر اصلی سریال یعنی جنیفر انیستون، لیسا کادرو، کورتنی کاکس، مت لبلاک، متیو پری و دیوید شوییمر پست هماهنگ در اینستاگرام خود گذاشتند و نوشتند "دارد اتفاق می‌افتد…". همین پست باعث گمانه زنی‌های بسیاری درباره بازگشت دوباره دوستان به تلویزیون شده است. باید منتظر خبر رسمی این قسمت از سوی اچ‌بی‌او باشیم، اما با توجه به پیشنهاد ۲.۵ تا ۳ میلیون دلاری این شبکه به بازیگران سریال، "فرندز" بازخواهد گشت.

کد خبر 411712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.