پاکسازی شاهین‌شهر از تبلیغات انتخاباتی

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شاهین شهر گفت: با توجه به اینکه نیروهای حوزه خدمات شهر در حال آماده‌باش هستند و در قالب اکیپ‌های مستقل اقدام به پاکسازی شهر می‌کنند؛ در صورت نیاز از نیروهای فضای سبز، واحد موتوری و واحدهای دیگر برای پاکسازی استفاده می‌شود.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبر نگار ایمنا اظهار کرد: در هفته تبلیغات گذشته از ۲۷۰ نفر از نیروهای شهرداری در واحد خدمات شهری در شیفت‌های منظم در تمام ۲۴ ساعت آماده‌باش بودند.

وی گفت: کارکنان واحدهای مختلف شهرداری برای ایجاد زمینه مناسب حضور مردم با تجهیز حوزه‌های رأی‌گیری و شرکت در فرایند برگزاری انتخابات با سایر دستگاه‌ها همکاری کردند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: چهار ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری، امروز_ سوم اسفند در گلدیس، میدان فاطمیه در مرکز شهر، خیابان ردانی‌پور و مسکن مهر با تمام نیروها و امکانات آماده‌باش هستند.

عرفان‌منش افزود: با توجه به استفاده از بیش از دو هزار و ۵۰۰ کارتن پلاست برای تبلیغات نامزدها و نصب تعداد زیادی از تبلیغات در میادین شهر و خیابان‌ها و کوچه‌ها با پایان اعلام رأی گیری فرایند پاکسازی شهر از تبلیغات آغاز می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه نیروهای حوزه خدمات شهر در حال آماده‌باش هستند و در قالب اکیپ‌های مستقل اقدام به پاکسازی شهر می‌کنند؛ در صورت نیاز از نیروهای فضای سبز، واحد موتوری و واحدهای دیگر برای پاکسازی استفاده می‌شود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شاهین‌شهر اظهار کرد: جمع‌آوری حجم زیاد تبلیغات، نیازمند استفاده از نیرو، خودرو و امکانات شستشو و نظافت شهری است.

کد خبر 411617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راحله IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 0
    سلام . دمشون گرم خیلی خوب و زود جمع کردن و شهر به حالت عادی برگشت.