معصوم بیگی: ۱۵ هزار نفر تامین امنیت انتخابات اصفهان را برعهده دارند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۵ هزار نفر وظیفه برقراری نظم و امنیت انتخابات را در سراسر استان به‌طور مستقیم و پشتیبان برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی امروز صبح (جمعه) با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام خمینی (ره) اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی متضمن امنیت کشور خواهد بود، اظهار کرد: ره‌آورد این حضور وحدت، انسجام و پیشرفت کشور بوده و مایه امیدواری مردم و دوستداران انقلاب و کشور و نیز ناامیدی معاندین و نظام استکباری خواهد شد.

وی افزود: دشمن چند ماه است عملیات گسترده روانی خود را آغاز کرده تا مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند و قبل از آن نیز تلاش کرد حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نیز کمرنگ کند، اما یقین داریم که مردم بار دیگر با حضور پای صندوق‌های رأی نسبت به تعیین سرنوشت خود غفلت نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: حضور در انتخابات حق و تکلیف است بنابراین علاوه بر مشارکت لازم است افراد اصلح را برگزینیم و وظیفه انقلابی و دینی خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری خود در امنیت کشور به‌طور مستقیم تأثیرگذار هستند از رأی دهندگان خواست رأی دادن را به ساعات آخر موکول نکنند.

معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: ۱۵ هزار نفر وظیفه برقراری نظم و امنیت انتخابات را در سراسر استان اصفهان به‌طور مستقیم و پشتیبان برعهده دارند و در بازدید میدانی که از آغازین دقایق شروع رأی‌گیری داشتم تمامی حوزه‌ها در نهایت نظم و امینت مشغول به اخذ آرا مردم بودند.

وی اضافه کرد: در سطح شهرستان‌های ۲۴ گانه استان اصفهان هیچ‌گونه مشکلی در خصوص برقراری امنیت وجود نداشته و پلیس تا پایان شمارش و تحویل صندوق‌ها حضور خواهد داشت و امنیت انتخابات را تضمین خواهد کرد.

کد خبر 411436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.