رضایی: مردم شرکت در انتخابات را به آخروقت موکول نکنند

استاندار اصفهان گفت: از حضور با نشاط و همیشگی مردم عزیز در انتخابات‌ها تشکر می‌کنم و خواهشمندم که شرکت در انتخابات را به آخر وقت موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح جمعه _دوم اسفندماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرچه زود تر تکلیف انجام شود، انسان خیال راحتی خواهد داشت و با بصیرت خوبی که مردم عزیزمان دارند اگر همت کنند و اول وقت برای شرکت در انتخابات اقدام کنند، بهتر است.

وی افزود: بهتر است تا هوا روشن است مردم رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند و شرکت در انتخابات را به شب موکول نکنند. از همه مردم خواهش می‌کنم که هرچه زودتر برای انداختن رأی خود در صندوق‌ها، اقدام کنند.

استاندار اصفهان با اشاره به معیارهای نمایندگان نمونه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم انقلابی و فهیم ما با هوشیاری و بصیرتشان نامزدهای اصلح برای حضور در مجلس شورای اسلامی را انتخاب کرده‌اند و من کسی که آگاه، فهیم و دانا باشد را به عنوان نماینده خود انتخاب می‌کنم و نماینده مجلس شورای اسلامی نباید به دنبال رأی آوردن در دوره بعدی انتخابات باشد.

رضایی اضافه کرد: نماینده باید کارآمد باشد و وقت خود را صرف قانون و قانون‌گذاری کند، یکی از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظارت بر اجرای قانون است اما هیچیک از نمایندگان نباید در روند اجرای قوانین تا زمانی که مسئولان به درستی فعالیت می‌کنند، دخالت داشته باشند.

وی ادامه داد: باید پیش از هر قانون‌گذاری پژوهش و تحقیق کارشناسی دقیق صورت بگیرد و هر نماینده‌ای که قرار است از استان اصفهان به مجلس شورای اسلامی برود، باید در حوزه تخصصی خود فعالیت داشته باشد و مسائل امروز کشور نیاز به کارشناس در مجلس شورای اسلامی دارد.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نباید بخشی و جزئی نگر باشد و اکثریت قریب به اتفاق مردم مباحث و مشکلات اقتصادی را به عنوان اولویت خود در تصمیم گیری لحاظ کرده‌اند. حل مشکلات و مسائل اقتصادی با راه حل های تک بعدی صورت نمی‌پذیرد و یکی دیگر از وظایف نمایندگان، هماهنگی و همدلی با یکدیگر و مسئولان اجرایی و مردم استان است و این هم نوایی و هم زبانی به حل مشکلات استان خواهد انجامید.

رضایی افزود: مردم هر استان مشکلاتی دارند و باید با ایجاد وفاق میان نمایندگان خود به حل مشکلات خود کمک کنند. از حضور با نشاط و همیشگی مردم عزیز در انتخابات‌ها تشکر می‌کنم و خواهشمندم که شرکت در انتخابات را به آخر وقت موکول نکنند.

کد خبر 411417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.