گرجی‌زاده: نماینده اصلح باید درد مردم را بداند

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: نماینده اصلح نماینده‌ای است که از میان مردم برآمده باشد و درد مردم را بداند، شعار ندهد و واقعیت‌ها را به مردم بگوید، به حرف خود عمل کند و اعتماد مردم را بالا ببرد.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لزوم مشارکت در انتخابات امروز، اظهار کرد: با شرایط امروز که دشمنان خارجی برای کشور ما ایجاد کردند نیاز است که مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم نقشه‌های دشمن را ناکارآمد می‌کند، افزود: امروز برنامه دشمنان این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند ولی واقعیت این است که حضور یک نفر هم در انتخابات تیری به سوی دشمن است.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان، تصریح کرد: دشمن در هر صورت هزینه می‌کند و تمام تبلیغاتش را به سمت و سویی برده که مردم را ناامید و مأیوس و آنها را به نظام بدبین کند و بگوید که نظام ناتوان و مردم ناامید هستند و تمام تحریم‌ها را بر سر ایران بیاورد و بتواند این ضربه را با کمترین هزینه به نظام وارد کند.

وی با بیان اینکه نظام کار خودش را می‌کند و خوشبختانه هر روز رو به جلو است، اظهار کرد: مردم هم باید حمایت خود را داشته باشند تا با دلگرمی بیشتری این راه طی شود اگر چه در همه دنیا ضعف‌هایی هست و در کشور ما هم ضعف‌هایی وجود دارد، اما باید گفت ضعف‌ها و اشکالات با حمایت مردم برطرف می‌شود.

گرجی زاده با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری لازم است، گفت: پشتیبانی از انتخابات، پشتیبانی از مسئولان نظام است، مسئولان ما سالم هستند اگر چه در مواردی اشتباهاتی هم داشته‌اند که لازم است اشتباهات را برطرف کنند.

وی در خصوص ویژگی‌های نماینده اصلح، افزود: نماینده اصلح نماینده‌ای است که از میان مردم برآمده باشد و درد مردم را بداند، شعار ندهد و واقعیت‌ها را به مردم بگوید و به حرف خود عمل کند، اعتماد مردم را بالا ببرد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان بی‌اعتمادی مردم به نمایندگان را جز آفات دانست و افزود: یکی از دلایل عدم علاقمندی مردم به مشارکت همین عدم اعتماد کمی است که مردم به نمایندگان دارند اگر نماینده بخواهد نماینده خوبی باشد باید به حرف‌هایی که می‌زند عمل کند و به دنبال این باشد که اصلاح قانون را دنبال کند چرا که اشتباهات قانونی زیاد داریم.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات قوانین باید به صورت ریشه‌ای رفع شود، اظهار کرد: یکی از بهترین اقدامات یک نماینده تدوین قانون خوب و نظارت بر اجرای آن است و از طرفی باید به مدیرانی که کار می‌کنند هم نظارت کنیم که ببینیم کارشان را درست انجام می‌دهند یا خیر قطعاً اگر این کارها را انجام بدهند مشکلات حل می‌شود.

کد خبر 411364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.