آماده‌باش نیروهای شهرداری دهاقان در روز برگزاری انتخابات

شهردار دهاقان گفت: برگزاری انتخابات نیاز به همراهی مسئولان و مردم است و در این راستا شهرداری نیز از همه امکانات موجود استفاده می‌کند.

نادر بدریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از فضاسازی شهری برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهر خبر داد و اظهار کرد: همه باید در برگزاری انتخابات مشارکت داشته باشیم تا فردی شایسته روانه مجلس شود.

وی گفت: ۱۱ کارتون پلاست در هفت نقطه از شهر دهاقان برای نصب تبلیغات انتخاباتی جانمایی شده است؛ نیروهای خدمات شهری شهرداری نیز برای جمع‌آوری تبلیغات در شیفت‌های ۲۴ ساعته فعال هستند.

شهردار دهاقان از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی، آتش‌نشانی و انتظامات شهرداری در روز دوم اسفندماه خبر داد و خاطرنشان کرد: مدیریت شهری دهاقان در تجهیز و آماده‌سازی شعب اخذ رأی نیز مشارکت داشته است.

بدریان انتخابات را نماد مردم‌سالاری عنوان کرد و افزود: نماینده شهرستان باید بر اساس ملاک‌های شایسته‌سالاری مانند شجاعت در عمل، صداقت در گفتار، و ایمان و تقوا انتخاب شود.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری با نصب بنر و پلاکارد با موضوع اهمیت انتخابات نیز می‌تواند زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کند.

کد خبر 411093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.