وجود ۲۰ هزار رای اولی در نجف‌آباد، تیران و کرون

فرماندار نجف‌آباد گفت: در این حوزه انتخابی ۲۶۰ هزار نفر واجدین شرایط رأی دهی وجود دارد که از این تعداد حدود بیست هزار نفر برای اولین بار مشارکت در انتخابات را تجربه می‌کنند.

مجتبی راعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از نجف آباد با اشاره به جمعیت ۴۰۰ هزار نفری شهرستان‌های نجف آباد، تیران و کرون و مشارکت ۵۷ درصدی شهروندان در دوره دهم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه اظهار کرد: ۲۶۰ هزار نفر واجدین شرایط رأی دهی در این حوزه انتخابیه وجود دارد که از این تعداد حدود بیست هزار نفر برای اولین بار مشارکت در انتخابات را تجربه می‌کنند. حدود ۲۱۹ هزار نفر از واجدین شرایط در دو بخش مرکزی و مهردشت شهرستان نجف آباد ساکن بوده و بقیه از ساکنان شهرستان‌های تیران و کرون هستند.

وی سهم مردان و زنان را در واجدین شرایط تقریباً مساوی دانست و با اعلام مشارکت حداقل هشت هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی در انتخابات دوم اسفند اضافه کرد: در مجموع ۲۵۳ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که از این تعداد ۱۵۷ مورد در بخش مرکزی، ۲۵ شعبه در بخش مهردشت، ۳۸ شعبه در تیران، ۳۲ شعبه در کرون و یک شعبه نیز به شکل سیار فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه نجف آباد، تیران و کرون ۱۳ کاندید تأیید صلاحیت شده برای کسب یک کرسی در بهارستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

کد خبر 410946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.