معرفی وب سری‌های جشنواره فیلم‌ کودک در نمایشگاه توسعه کسب و کار

دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با رویکرد کودک و نوجوان از روز گذشته (یکشنبه) در مجموعه سینمایی سیتی سنتر اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره، امسال شهر تاریخی اصفهان میزبان دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با رویکرد کودک و نوجوان شده است.

این نمایشگاه همزمان با سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال برگزار شده و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان نیز در این رویداد حضور و مشارکت دارد.

سیزدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال و دومین نمایشگاه ملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی با رویکرد کودک و نوجوان، عصر روز گذشته _یکشنبه ۲۷ بهمن ماه_ با حضور محمدرضا بهمنی، مشاور وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کار خود را در پردیس سینمای سیتی سنتر اصفهان آغاز کرد.

در این نمایشگاه، غرفه دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان با معرفی وب سری‌های منتخب در دوره سی و دوم این رویداد که برای نخستین بار به عنوان یک بخش مجزا برگزار و مورد داوری قرار گرفت، پخش و درباره آن با تولید کنندگان و علاقمندان این حوزه گفتگو می‌شود.

این نمایشگاه تا روز _چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه_ و از ساعت ۱۳ تا ۱۸ در مجموعه سینمایی اصفهان سیتی سنتر دایر خواهد بود.

کد خبر 410917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.