مساجد و بقاع متبرکه استان اصفهان آماده برگزاری انتخابات مجلس یازدهم است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از آماده باش مساجد و بقاع متبرکه استان اصفهان برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان همانند سال‌های گذشته برخی از مساجد و بقاع متبرکه به عنوان شعب اخذ رای انتخاب شده‌اند، اظهار کرد: باید توجه داشت که در مساجد و امامزادگان به دلیل اینکه پایگاه‌های حضور مردم هستند امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات فراهم است.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری خوبی بین اوقاف و ستاد برگزاری انتخابات وجود دارد، اضافه کرد: همچنین در بسیاری از این شعب هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه به عنوان مسئولان اجرایی انتخابات فعالیت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همچنین با بیان اینکه برای آگاهی بخشی و حضور حداکثری در انتخابات ویژه برنامه‌های فرهنگی در بقاع و مساجد استان اصفهان در حال برگزاری است، افزود: برای این امر از ظرفیت ائمه جماعات و مبلغان نیز برای روش‌های انتخاب فرد اصلح آموزش‌هایی به شهروندان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای حضور حداکثری مردم دراین انتخابات به کار گرفته شده است، ادامه داد: امیدواریم شاهد حضور حداکثری همه مردم استان اصفهان در انتخابات پیش رو باشیم.

کد خبر 410773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.