نصراصفهانی: از تفویض اختیار و تمرکززدایی غافل هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از تفویض اختیار و تمرکززدایی غافل هستیم درحالیکه این مسائل باعث می‌شود مباحث به برخی افراد خاص ختم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی، ظهر امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۸ در آئین رونمایی از سامانه‌های تولید شده در سازمان فاوا شهرداری اصفهان اظهارکرد: روز گذشته دومین رویداد ایده کاپ ویژه دانشجویان و نخبگان شهر برگزار شد و شهروندان در سنین و جایگاه‌های مختلف ایده‌های خود را مطرح کردند.

وی افزود: بسیار خرسندیم از اینکه مدیریت شهری اصفهان فضایی برای استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهر مهیا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ثانیه‌ها می‌تواند زمینه موفقیت یا ناکامی افراد را رقم بزند، گفت: باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد و زمان را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: از تفویض اختیار و تمرکززدایی غافل هستیم درحالیکه این مسائل باعث می‌شود مباحث به برخی افراد خاص ختم شود.

نصراصفهانی تأکید کرد: در سازمان فاوا باید دلواپس زمان برای خود و دیگران باشیم و با ارائه سامانه‌های مختلف از اتلاف وقت جلوگیری کنیم چرا که بخش عمده‌ای از رفت و آمدهای زائد شهری که باعث افزایش ترافیک شده به دلیل مدیریت نکردن وقت شهروندان و عدم ارائه تسهیلات لازم است.

وی با اشاره به تصویب بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بودجه سال آینده شهرداری اصفهان حاصل سه هزارنفر ساعت فعالیت در حوزه معاونت برنامه ریزی، ۳۵۰ نفر ساعت در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر، ۷۰۰ نفر ساعت در جلسات تلفیق شورای شهر و چهارماه درگیر شدن با بودجه بود که خوشبختانه امروز با اتفاق آراء تصویب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: براساس دستورالعمل وزارت کشور تلاش شد بودجه در زمان مقرر به تصویب برسد که خوشبختانه مدیریت اجرایی تا پایان دی ماه آن را تدوین و مدیریت نظارت که همان پارلمان شهری است در بهمن ماه بودجه را تصویب کرد.

وی با اشاره به تغییرات رقم خورده در بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بودجه سازمان فاوا در سال جاری ۴۸.۵ میلیارد تومان بود که برای سال آینده به رقم ۶۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

نصراصفهانی ادامه داد: در بخش اعتبارات سازمان فاوا برای پشتیبانی نرم افزارها، سخت افزارها و شبکه سال جاری ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود که این بودجه برای سال آینده به عدد ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش اعتبارات عمرانی سازمان فاوا در زمینه ارتقاء مرکز داده بودجه ۱۳.۵ میلیارد تومانی سال جاری به رقم ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای سال آینده افزایش یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه هوشمندسازی شهر در سال جاری پنج میلیارد تومان بودکه برای سال آینده نیز همین رقم تصویب شده است، گفت: علی رغم اینکه همه اتفاق نظر برای هوشمند شدن شهر اصفهان دارند حرکت در این راستا کنُد بوده است.

وی گفت: برای اجرای فاز دوم شهرسازی الکترونیک بودجه ۸۰۰ میلیاردتومانی سال جاری به عدد یک میلیارد تومان برای سال ۹۹ افزایش یافته است.

نصراصفهانی تأکید کرد: سازمان فاوا از توانمندی لازم به لحاظ تخصص برخوردار است و قدرت رقابت پذیری دارد.

وی گفت: برای تحقق پروژه‌های آی سی تی سازمان فاوا در سال ۹۹، ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: اگر تمام نیازها با کیفیت قابل توجه و حداقل هزینه رقم بخورد، دلیلی برای سپردن امور به بخش‌های بیرونی نداریم البته این به معنای نادیده انگاشتن توان بخش خصوصی نیست اما باید بخش زیادی از نیازها را در سازمان فاوا مرتفع سازیم.

کد خبر 410741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.