بهره گیری از نرم افزارهای اختصاصی شهرداری برای درآمدزایی

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به بهره گیری از نرم افزارهای اختصاصی شهرداری اصفهان گفت: این نرم افزارها قرار است فراگیر و محل درآمدی برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا صادقیان-ظهر امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۸- در آئین رونمایی از سامانه‌های تولید شده در سازمان فاوا شهرداری اصفهان اظهار کرد: رونمایی از سامان‌هایی همچون سامانه جامع منابع انسانی، سامانه مالی و اقتصادی و سامانه بازرسی همچنین سامانه شهر یادگیرنده اتفاقاتی بسیار خوشایند در شهرداری است.

وی با اشاره به بهره گیری از نرم افزارهای اختصاصی شهرداری اصفهان افزود: این نرم افزارها قرار است فراگیر و محل درآمدی برای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه در آینده سازمان فاوا مباحث نرم افزاری را در دو بخش شامل نرم افزارهای تولیدشده و پشتیبانی شده و نرم افزارهایی که باید از بیرون تهیه شود تقسیم خواهد شد، افزود: باید نرم افزارهای خارج از سازمان فاوا به شکلی خریداری و استفاده شود که فاوا به صورت خاص گرفتار آن نرم افزار نباشد و بتواند از آن نرم افزارها که دیگران پشتیبانی می‌کنند، دخیل باشد.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از نرم افزارها در سازمان فاوا مورد تأکید است، گفت: دنیای فعلی دنیای تلاقی مجازی و واقعی است و دنیای واقعی به سرعت به سمت دنیای مجازی پیش می‌رود بنابراین چاره‌ای نداریم جز اینکه در فضای مجازی خود را توسعه دهیم.

صادقیان ادامه داد: هوشمندسازی شهر پدیده‌ای است که ناخواسته شهرداری را گرفتار خود کرده است و تغییرات با استفاده از فضای مجازی سرعت پیدا کرده و در لحظه با هوشمند شدن دنیا تغییرات زیادی به وجود می‌آید که باید در این فرآیند حضور در فضای مجازی را به روز رصد کنیم تا دچار عقب ماندگی نشویم.

وی تأکید کرد: سازمان فاوا باید مأموریت حضور جدی مدیریت شهری را در اصفهان به خوبی انجام دهد به نحوی که از دنیا عقب نباشیم.

به گزارش ایمنا، رونمایی از سامانه‌های تولید شده در سازمان فاوای شهرداری اصفهان شامل سامانه جامع منابع انسانی، سامانه مالی و اقتصادی، سامانه بازرسی، سامانه شهر یادگیرنده، یکپارچه سازی، مدیریت بهینه و افزایش شفافیت در مسیر هوشمندسازی تولیدشده توسط مهندسان و کارشناسان سازمان فاوا به صورت داخلی است.

کد خبر 410737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.