چه کسی کی‌روش را فراری داد؟

این روزها همه از حرکت رو به عقب تیم ملی و رسیدن جایگاه مربیگری آن از کی‌روش به اسکوچیچ می‌گویند، اما چه کسی موجب رفتن کی‌روش از تیم ملی شد؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _یکشنبه ۲۷ بهمن‌ماه _ را در بسته خبری  ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "نه افت کردم نه در باد جام جهانی خوابیدم" به اظهارات علیرضا بیرانوند در مصاحبه اختصاصی با این روزنامه پرداخت، این اظهارات در حالی منتشر شد که بسیاری از هواداران پرسپولیس و تیم ملی معتقدند گلر سرخپوشان بعد از جام جهانی دچار آفتی نسبی شده است.

"گل" با عنوان "پایم را روی گل‌ها نمی‌گذارم" به اظهارات دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی در کنفرانس خبری وی پرداخت، کسی که معتقد است لیست سیاهی در تیم ملی ندارد و هر کس که عملکرد خوب باشگاهی داشته باشد می‌تواند در لیست تیم ملی قرار بگیرد، موضوعی که تحقق آن قطعاً به لیگ داخلی طراوت و به لژیونرها انگیزه مضاعفی خواهد داد.

"فرهیختگان" با عنوان "جنگ مدیران به ضرر تیم فرهاد" به بررسی جنگ درونی و مدیریتی باشگاه استقلال پرداخت، این جنگ داخلی وقتی مخرب به نظر می‌رسد که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم نیز در مصاحبه‌ای نسبت به مدیران آبی‌ها موضع گرفت و نسبت به آنها ابراز نارضایتی کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان "چه کسی کی‌روش را فراری داد؟ " به وجود دو روایت مختلف در خصوص تمدید نشدن قرارداد با کی‌روش پرداخت، روایت اول این که فدراسیون نشینان به نزدیکان گفته اند که وزارت ورزش خواستار تمدید قرارداد با کی‌روش نبوده است و روایت دوم که تاج و فدراسیون فوتبال تمایلی به ادامه همکاری با کی‌روش نداشتند.

"پیروزی" با عنوان "آسوده با شماره ۹" از رسیدن قریب به یقین ترابی در بازی پرسپولیس مقابل الشارجه خبر داد، موضوعی که مطمئناً خبر خوبی برای کادرفنی و هواداران سرخ‌ها است.

"صدای سپاهان" با عنوان "یک ماه سخت پیش‌ روی سپاهان است" به اظهارات محمد محبی قبل از مصاف سپاهان مقابل السد پرداخت، بازیکنی که از شروع یک ماه فوتبالی سخت برای سپاهان خبر داد، ماهی که به دلیل بازی‌های ملی در آغاز سال ۹۹ و دعوت شدن بازیکنان نیز دارای اهمیت بالایی است.

کد خبر 410637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.