مافی: دنبال طرحی برای لغو نظام سربازی هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه نظامی کشور طرحی مبنی بر ارتش حرفه‌ای برنامه ریزی شده که فارغ از سرباز گیری های دوره‌ای هستند تا نیروهای این ارتش دائم متعهد به این شغل باشند. در این طرح نظام سربازی لغو می‌شود.

پروانه مافی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، پیرامون راهبرد اصلاح طلبان برای مجلس یازدهم اظهار کرد: احزاب اصلاح طلب با یکدیگر ائتلاف تشکیل داده و لیست‌های متشکل هشت حزبی را ارائه می‌کنند که این موضوع می‌تواند بخوبی تنور رقابت انتخابات را گرم کند و با ورود این افراد می‌توانیم شاهد تشکیل فراکسیونی حداقلی از اصلاح طلبان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اصلاح طلبان برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برنامه‌های متفاوتی در مقایسه با گذشته در مسائل کلان و ملی کشور دارند. در حوزه نظامی کشور طرحی مبنی بر ارتش حرفه‌ای برنامه ریزی شده که فارغ از سرباز گیری های دوره‌ای هستند تا نیروهای این ارتش دائم متعهد به این شغل باشند. در این طرح نظام سربازی لغو می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم فهیم ایران ملاک رأی خود را برنامه‌های لیست‌ها یا کاندیداها برای مجلس یازدهم قرار دهند و آن‌هایی را که برنامه‌های مشخصی برای مجلس یازدهم در جهت رشد و توسعه کشور به ویژه در زمینه‌های اقتصادی دارند برگزینند.

کد خبر 410629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.