اهالی فکر به مدیریت شهری اصفهان کمک کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آدم‌های اهل فکر، اهل ایده و اهل نظر باید به میدان بیایند و به طور ویژه به مدیریت شهری کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی عصر امروز _شنبه ۲۶ بهمن‌ماه- در رویداد هفتم ایده کاپ ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: یقین دارم که ایده‌های حاضر در ایده کاپ ها می‌تواند عملی شود و مدیریت شهری باید از این ایده‌ها استفاده کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امروز در شهر اصفهان ما نیاز به مشارکت همه شهروندان داریم و عموم مردم اصفهان باید با مدیریت شهری مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: در این میان آدم‌های اهل فکر، اهل ایده و اهل نظر باید به میدان بیایند و به طور ویژه به مدیریت شهری کمک کنند، امروز ما به جای اینکه انگشت اتهام را به سمت مدیران شهری روانه کنیم باید با ارائه ایده‌ها به فکر آنها غالب شویم.

نصر اصفهانی در پایان گفت: از همه کسانی که دغدغه شهرشان را دارند تشکر می‌کنم و چه بسا کسانی که اصفهانی نیستند، اما دغدغه اصفهان را دارند زیرا اصفهان شهر ملی است و امید داریم روند به گونه‌ای پیش برود که حال شهر هر روز بهتر و بهتر شود.

کد خبر 410596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.