آقایی و طیبی در تیم منتخب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا + اسامی

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسمای بهترین های هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را اعلام‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعاتی پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب هفته نخست دور گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را در صفحه رسمی خود منتشر کرد. در این لیست اعلام شده، نام دو بازیکن ایرانی به چشم می‌خورد که هر دو پیراهن طلایی پوشان اصفهانی را بر تن دارند و هفته گذشته در خانه العین، شکست سختی را به این تیم تحمیل کردند.

ویسل کوپه ژاپن باشگاه کنونی اینیستا ستاره سابق بارسلونا با سه سهمیه، بیشترین تعداد بازیکن را در میان حاضران در لیگ قهرمانان دارد. پس از این تیم ژاپنی، سپاهان ایران به همراه الهلال عربستان هر کدام با دو بازیکن بیشترین سهم تیم منتخب این هفته لیگ قهرمانان را تشکیل می‌دهند. الهلال نیز در اولین گام از سد شهرخودرو دیگر نماینده کشورمان گذشته بود.

نکته قابل توجه سهم بالای بازیکنان باشگاه‌های غرب آسیا در تیم منتخب این هفته است و به جز سه بازیکن ویسل کوپه ژاپن، نام نماینده‌ای از شرق آسیا به چشم نمی‌خورد. باشگاه‌های عربستان سعودی در مجموع با چهار بازیکن، بیشترین نماینده را در میان برگزیدگان هفته نخست رقابت‌ها دارند. همچنین نام ماریو مانژوکیچ ستاره تراز اول الدحیل نیز در نخستین تجربه اش در آسیا، نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

اسامی تیم منتخب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

دروازبان:

احمد باسیل (الشرطه عراق)

دفاع:

سعید آقایی (سپاهان ایران)

عبدالله حفیث (الهلال عربستان)

محمد طیبی (سپاهان ایران)

دیاگو نیشی (ویسل کوپه ژاپن)

هافبک:

آندره کاریلو (الهلال)

آن درس اینیستا (ویسل کوپه ژاپن)

عبدالفتاح اسیری (الاهلی عربستان سعودی)

کیژیرو اوگاوا (ویسل کوپه ژاپن)

مهاجم:

ماریو مانژوکیچ (الدحیل قطر)

عبدالرزاق حمدالله (النصر عربستان)

کد خبر 410423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.