اندیش: برای توسعه اقتصادی باید ظرفیت شهرهای کشور را بشناسیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: وقتی که ظرفیت‌های کشور چهار فصل خود را نمی‌شناسیم، نمی‌توانیم به رشد اقتصادی و در نتیجه آن رونق اشتغال دست پیدا کنیم

سونیا اندیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گسترش تعاملات بین شهری در برگزاری رویدادهای مشترک فرهنگی، اظهار کرد: تبادل فرهنگی میان شهرهای کشور مهم‌ترین عوامل توسعه صنعت توریسم در این شهرها است و شناخت فرهنگ ایرانی به تحقق این امر کمک شایسته‌ای خواهد کرد.

وی با بیان اینکه زمینه پذیرش گردشگران داخلی و شناخت راحت‌تر ظرفیت‌های شهرهای مختلف ایران گام نخست برای جذب گردشگران خارجی است، افزود: یکی از اهداف شکل‌گیری شب فرهنگی اصفهان در تبریز، توجه و تعادل در رابطه با ظرفیت‌های گردشگری میان این دو شهر است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: اگر بتوانیم تعاملات اجتماعی و فرهنگی را در درون کشور تحقق بخشیم، قدم‌های آتی در توسعه اقتصادی به‌ویژه پذیرش گردشگران خارجی را به راحتی طی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اگر ظرفیت‌های کشور چهار فصل خود را نشناسیم، نمی‌توانیم به رشد اقتصادی و در نتیجه آن رونق اشتغال دست پیدا کنیم، ادامه داد: تعامل بین شهرهای بزرگ و شناخت ظرفیت‌های موجود، سبب رشد شهرها و در نهایت توانمندسازی و توسعه‌یافتگی شهرها می‌شود.

کد خبر 410383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.