سفر رئیس بنیاد صلح گاندی به ایران

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از سفر رئیس بنیاد صلح گاندی و همراهان به ایران خبر داد.

به‌گزارش ایمنا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، سید موئد محسن‌نژاد اظهار کرد: راجاگوپال پی وی، رئیس بنیاد صلح گاندی و چند نفر از اعضای "جای جاگات" به کشور ایران و استان فارس سفر می‌کنند.

او افزود: "جای جاگات" به مفهوم "سلام به جهان" است و اعضای این گروه در سفر دوازده روزه خود به کشور ایران از استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی بازدید می‌کنند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان با بیان اینکه این گروه از ۲۳ بهمن به‌صورت زمینی وارد استان فارس می‌شوند، ادامه داد: اقامت رئیس و اعضای این بنیاد در این استان سه روز است و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری شیراز، کازرون و اوز در برنامه آن‌ها پیش‌بینی‌شده است.

او اضافه کرد: این گروه از مجموعه تاریخی فرهنگی حافظیه و مجتمع جهانی صنایع‌دستی مهستان در شیراز بازدید خواهند کرد و در ادامه نشستی با فعالان گردشگری استان خواهند داشت و پس‌ازآن بازدید از تنگ جهانی چوگان کازرون و شهرستان اوز در برنامه خود دارند.

محسن نژاد تصریح کرد: این گروه به‌مناسب یکصد و پنجاهمین سال تولد ماهاتما گاندی رهبر فقید هند اقدام به یک راهپیمایی جهانی از مبدأ دهلی‌نو تا مقصد ژنو سوئیس با هدف عدالت، صلح و دوستی بین ملت‌ها کرده‌اند.

کد خبر 410164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.