فردا پایان مهلت ثبت نام کنکور ۹۹

ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فردا، پنجشنبه ۲۴ بهمن پایان می‌گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

کلیه داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند. مدارک مورد نیاز آزمون شامل اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶، دارا بودن مدرک پیش‌دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی است که تا ۳۱ شهریور ۹۹ اخذ شده باشد.

کارت ورود به جلسه رشته‌های با آزمون کنکور از ۹ تیر ماه سال ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ۱۱ تیر ماه فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام کنند.

آزمون سراسری سال ۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود. کارنامه اولیه این آزمون، دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود و داوطلبان به صورت اینترنتی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

کد خبر 410163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.