پیشرفت قابل توجه پروژه سردار سلیمانی با جابه جایی دیوار کارخانه قند

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: جابه جایی دیوار کارخانه قند اتفاق بسیار بزرگی در اجرای پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود که خوشبختانه هفته گذشته انجام و به پیشرفت پروژه کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج مظفر صبح امروز _چهارشنبه ۲۳ بهمن ماه ۹۸_ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: از یکسال و نیم گذشته با تشکیل این جلسات اقدامات خوبی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان انجام شده و پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

وی افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ حلقه حفاظتی پروژه تقاطع غیر همسطح آفتاب است که بخشی از آن تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تاکید کرد: احداث ادامه بلوار فرزانگان در قالب خیابانی جدید که به بزرگراه شهید اردستانی متصل می‌شود راهکار مدیریت شهر برای رفع مشکل منطقه ۱۴ است که با اهدافی همچون دسترسی وسایط نقلیه سبک و سنگین از بلوار فرزانگان به بزرگراه شهید اردستانی، کاهش ترافیک در محور بلوار بعثت، عاشق اصفهانی و میدان جوان، افزایش ایمنی، کاهش آلودگی هوا، خطرات و تصادفات جاده‌ای در حال احداث است که مناطق هفت، ۱۰ و ۱۴ را از تردد کامیون‌ها نجات خواهد داد.

وی ادامه داد: تقاطع غیر همسطح آفتاب در مجموع حدود دو کیلومتر از مسیر حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان را تشکیل می‌دهد و شامل چهار لوپ و رمپ و یک سازه بتنی به مساحت حدود پنج هزار متر مربع است.

مظفر تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیر همسطح آفتاب بخش عمده‌ای از مشکل ترافیکی شرق اصفهان رفع می‌شود.

وی با اشاره به پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، گفت: این یکی از بزرگترین پروژه‌های در دست احداث شهر اصفهان بوده و در مهمترین ورودی شرق اصفهان و در نقطه صفر آغاز حلقه چهارم حفاظتی قرار گرفته و حدود دو کیلومتر از محور شمال به جنوب را در منطقه‌ای به وسعت ۲۰۰ هزار مترمربع شامل می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی دارای سه هزار و ۵۰۰ متر مسیر تندرو شامل رفت و برگشت و عرض کل پل نیز در سه تیپ ۱۸، ۱۶ و ۱۴.۲ متر است، افزود: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح نصف‌جهان شامل پنج پل می‌شود که طول پل اول ۴۹۵ متر و طول پل‌های دوم، سوم و چهارم ۵۰۰ متر و طول پل پنجم ۱۳۰ متر است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حال حاضر ۴۸ درصد پیشرفت داشته و بر اساس برنامه زمانبندی شده در حال اجرا است.

مظفر اظهار کرد: جا به جایی دیوار کارخانه قند اتفاق بسیار بزرگی در اجرای پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود که خوشبختانه هفته گذشته انجام و به پیشرفت پروژه کمک کرد.

کد خبر 410144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    2 0
    من نفهمیدم سه تا پروژه در حال اجراست یا یک پروژه سه نام مختلف افتاب نصف جهان و سردار سلیمانی دارد؟!!
    • IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۴
      0 1
      چهارپروزه