خروجی فهرست شورای ائتلاف مورد تایید جامعه روحانیت نیست

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: از آنجا که اصولگرایان به لیست واحد نرسیدند و لیست‌ها متعدد است، ما از لیست‌ها حمایت نخواهیم کرد.

به گزارش ایمنا، غلامرضا مصباحی مقدم در خصوص موضع جامعه روحانیت درباره لیست منتشر شده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: خروجی لیستی که از سوی شورای ائتلاف منتشر شده است، متأسفانه مورد تأیید جامعه روحانیت مبارز قرار نگرفت.

وی افزود: ما (جامعه روحانیت) گفته بودیم اگر وحدت حداکثری تأمین شود و به لیست واحد برسند، حمایت می‌کنیم اما اکنون به لیست واحد نرسیدند و لیست‌ها متعدد است، ما از لیست‌ها حمایت نخواهیم کرد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ادامه در خصوص رویکرد جامعه روحانیت در انتخابات اسفند، اظهار کرد: علیرغم اینکه از لیست‌ها حمایت نخواهیم کرد اما از مردم عزیز می‌خواهیم آتش به اختیار عمل کرده و در حوزه تهران به هر کاندیدایی که نسبت به او شناخت دارند و می‌توانند اعتماد کنند و به همان افراد رأی دهند.

مصباحی مقدم در ادامه به شاخص‌های یک نماینده بر اساس معیارهای رهبری اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب فردی که قرار است منتخب مردم باشد، باید واجد ویژگی‌هایی اعم از انقلابی، جهادی، پاکدست و کارآمدی باشد و همچنین درک نزدیکی از مشکلات مردم داشته و حل مشکلات اقتصادی کشور را در دستور قرار دهد.

وی در ادامه این گفت‌وگو در خصوص احتمال کناره‌گیری‌اش به نفع لیست شورای ائتلاف، گفت: من به نفع لیست کناره‌گیری نخواهم کرد، در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا خواهم ماند و می‌دانم که بخش مهمی از مردم تهران من را به عنوان خدمتگزار خود می‌شناسند، همچنین با کاندیدای مورد تأیید جامعه روحانیت مبارز در انتخابات مجلس خبرگان نیز خواهم بود.

منبع: ایلنا

کد خبر 410143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.