۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
افتتاح خیابان "خرم" خمینی‌شهر

خیابان "خرم" شهر خمینی‌شهر به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر حاج حیدری، شهردار خمینی‌شهر اظهار کرد: پروژه خیابان خرم با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در دهه فجر با جانبازان هشت سال دفاع مقدس افتتاح شد.

وی با بیان اینکه پس از افتتاح فاز نخست این پروژه، فاز دوم آن به طول ۶۰۰ متر احداث شده است، تصریح کرد: در فاز دوم همزمان با افتتاح خیابان خرم، چهارراه ساحلی و میدان جانبازان نیز به منظور تسهیل در امور ترافیکی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار خمینی‌شهر با اشاره به ساماندهی پارک کنار خیابان خرم خاطرنشان کرد: این پارک که در ادامه فاز نخست پارک ساحلی است و سعی می‌کنیم به عنوان پارک خشک استفاده شود.

حاج‌حیدری یادآور شد: شهرداری و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف را با هدف افزایش رفاه عمومی و توزیع عادلانه خدمات شهری برنامه‌ریزی کرده‌اند.

تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرهای استان

علی‌اصغر ذاکری، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان نیز در این مراسم، تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های شهری با سرمایه‌گذاری میلیاردی در این شهر در شرایطی است که بسیاری از شهرها در پرداخت حقوق کارمندان و کارگران خود نیز با مشکل مواجه هستند.

وی افزود تاکنون هیچ تخلفی از شورای سالامی این شهر به دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گزارش نشده است و این نشان از رعایت قانون و هماهنگی اعضای شورای شهر و شهردار است.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: در آماری که از شهرها گرفته شده تا پایان دی‌ماه، ۷۰ درصد بودجه شهرهای استان تأمین شده، اما در خمینی‌شهر این رقم به ۸۱ درصد رسیده است.

کد خبر 409861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.