توضیحات یک عضو مجمع اصولگرایان در مورد حضورش در لیست انتخاباتی نجبا

یک عضو مجمع اصولگرایان اصفهان گفت: برگه‌ای که کاندیداها را ملزم به عدم حضور در لیست‌های انتخاباتی مستقل از لیست مجمع اصولگرایان می‌کرد امضا نکردم.

سید احمد سجادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون حضورش در لیست انتخاباتی نجبا، اظهار کرد: برگه‌ای که کاندیداها را ملزم به عدم حضور در لیست‌های انتخاباتی مستقل از لیست مجمع اصولگرایان می‌کرد امضا نکردم؛ به همین دلیل در لیستی مستقل از لیست مجمع اصولگرایان شرکت کردم.

وی در خصوص اظهارات دبیر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان مبنی بر غیر اخلاقی بودن این عمل، افزود: نظر ایشان محترم است، اما این به این معنی نیست که برخی کاندیداها در اصفهان و کشور ملزم به اجرای حرف‌های ایشان شوند.

به گزارش ایمنا: "نجبا" با صدور بیانیه‌ای، فهرست انتخاباتی خود را برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان اعلام کرد که شامل اسامی رسول بخشی، حجت الاسلام سید احمد سجادی، سید حمیدرضا طالقانی، مجید نادرالاصلی و حسن نیلی احمدآبادی است.

پیش از این رسول حامدیان، از اعضای مجمع اصولگرایان و دبیر جامعه اسلامی مهندسین اصفهان در خصوص لیست انتخاباتی مجمع اصولگرایان گفته بود: "کاندیداهایی که در این لیست قرار نگرفته‌اند، بنا نیست در هیچ لیست دیگری حضور پیدا کرده یا به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کنند و نمی‌توانند فعالیت انتخاباتی دیگری داشته باشند. " وی در مصاحبه دیگری پیرامون حضور برخی اعضا مجمع اصولگرایان در لیست‌های انتخاباتی دیگر گفته بود: "برخی اعضا بر اساس قوانین مجمع اصولگرایان رفتار نکرده‌اند که این خلاف اصول اخلاقی مجمع بوده و تخلف است. "

کد خبر 409818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.