آغاز به کار پروژه سینمای دوستدار خانواده در سال جدید

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از پروژه نظرسنجی سینمای دوستدار خانواده را با هدف جهت‌دهی صحیح هنر به نحوی که دوستدار خانواده باشد، راه اندازی کرده است. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، معصومه ابتکار با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود نوشت:

"آغاز به کار پروژه سینمای دوستدار خانواده در سال جدید سینمایی

معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده از پروژه نظرسنجی سینمای دوستدار خانواده را با هدف جهت‌دهی صحیح هنر به نحوی که دوستدار خانواده باشد، راه اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ پروژه نظرسنجی سینمای دوستدار خانواده با هدف جهت‌دهی صحیح هنر به سمت‌وسوی ارزش‌های بنیان خانواده و با همکاری سینما تیکت از سال جدید سینمایی آغاز به کار می‌کند. «سینما، فیلم، سریال و رسانه در تحولات فرهنگی جوامع نقش بی‌بدیل دارند. اعضای خانواده و خصوصاً کودکان، نوجوانان و جوانان اثرپذیری بالایی از هنر سینما در عصر دیجیتال که دسترسی‌ها نیز ساده‌تر شده، پیدا کرده‌اند. جهت‌دهی صحیح هنر به نحوی که دوستدار خانواده باشد و به نحوی که پیام‌های مثبت برای کودکان و نوجوانان در بر داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

از این رو معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده قصد دارد برای سنجش میزان دوستدار خانواده، کودک و نوجوان بودن فیلم‌های سینمایی با همکاری سینما تیکت نظرسنجی نماید. این گام می‌تواند به آموزش‌های غیرمستقیم برای جهت‌دهی سبک زندگی سالم در جوامع کمک کند.

سینما تیکت که همکاری در این اقدام را به عنوان مسئولیت اجتماعی پذیرفته از ۲۳ بهمن ماه سازوکار آن را در سامانه خود قرار داده و تهیه کنندگان بلیط سینما از طریق سینما تیکت می‌توانند در مورد فیلم‌های درحال اکران سینمای ایران نظر دهند."

کد خبر 409715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.