طرح‌های عمرانی شهری خمارلو به بهره‌برداری رسید

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی طرح‌های عمرانی، تفریحی و ترافیکی شهرداری خمارلو در مجموع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری شد .

به گزارش ایمنا، شهروز کبیر، شهردار خمارلو با اشاره به فرارسیدن ایان‌الله دهه فجر، اظهار کرد: طرح‌های عمران شهری این شهرداری که با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ایجاد شده است به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: بخشی از این طرح‌های عمرانی شامل زیرسازی وآسفالت خیابان‌های شهرک فرهنگیان، شهید باکری و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مجموع به طول ۱۷ هزار مترمربع با استفاده از دو هزار و ۱۰۰ تن آسفالت است.

شهردار خمارلو با اشاره به پایان مراحل ساخت بوستان شاهد در این شهر و بهره‌برداری از این طرح تفریحی در دهه فجر، خاطرنشان کرد: نصب دوربین ثبت تخلفات رانندگی در فلکه مرزبانان شهید با هدف ایجاد و تکمیل سیستم پایش تصویری انجام شده است.

کبیر اضافه کرد: جدول‌کشی، جمع‌آوری و دفع و هدایت آب‌های سطحی به طول ۷۰۰ متر و احداث دیوار حفاظتی بافت قدیم در خیابان شهید شریف‌زاده به طول ۴۰۰ متر از دیگر طرح‌های عمرانی این شهرداری این است که در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 409674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.