خط‌کشی ترافیکی ۶۰۰ هزار متر از خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر

مدیر امور هماهنگی مناطق معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از اجرای عملیات خط‌کشی ترافیکی معابر اصلی و فرعی شهر در آستانه فصل بهار خبر داد و گفت: این اقدام نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی، ایمنی شهروندان و روان‌سازی ترافیک دارد.

محمدتقی یزدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هدف از خط‌کشی ترافیکی در خیابان‌ها و معابر، تسهیل عبور و مرور مسافران نوروزی و همشهریان در این محورها است، به همین دلیل اجرای این عملیات با جدیت در دستور کار اجرایی مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در سال‌جاری ۸۸۰ هزار متر خط‌کشی در معابر و بزرگراه‌های شهر انجام شده و از هفته دوم اسفندماه نیز برای ایام نوروز خط کشی معابر شهر به روز می‌شود.

مدیر امور هماهنگی مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: طبق روال هر سال نزدیک به ۶۰۰ هزار متر خط کشی در معابر و بزرگراه‌های شهر با اولویت بزرگراه‌ها و مناطق گردشگری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک حریم تقاطع‌ها، دوربرگردان‌ها و گذرگاه‌های عابر پیاده با نشان رنگ جدول‌های زرد و مشکی از جداول سفید و فیروزه‌ای متمایز می‌شود.

یزدیان گفت: با هماهنگی‌ شرکت‌های دانش بنیان در زمینه ترکیبات رنگ سعی شده جرم پذیری خطوط کاهش یابد که در فصل‌های بدون بارش مشکل رؤیت نشدن خط کشی‌ها کمتر شود.

کد خبر 409511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.