برگزاری 22 برنامه ورزشی و تفریحی در سطح شهر + جدول

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: بیشتر ورزش‌ها در ایام دهه فجر در تمامی مناطق پانزده گانه به صورت مستمر با کمک شهرداران مناطق انجام می‌گیرد، در حال حاضر شدت آن بیشتر شده است. برنامه‌ها برای عام مردم است که بتوانند بازی کنند و شور و نشاط داشته باشند.

حبیب الله ناظریان در گفت و گو باخبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات و برنامه‌های دهه فجر، اظهار کرد: با نهادها و ارگان‌ها برای مسابقات و جشن‌ها همکاری داریم، همچنین برای تفریح و ورزش همگانی و محلات برنامه ریزی کرده ایم.

وی افزود: هر ساله بر اساس نیاز، رشته‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات در دهه فجر بیشتر می‌شود که امسال آن را توسعه دادیم. در سال جاری همه برنامه‌ها با تم یاد بود سپهبد قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های ما مستمر است، خاطر نشان کرد: بیشتر ورزش‌ها در تمامی مناطق پانزده گانه به صورت مستمر با کمک شهرداران مناطق انجام می‌گیرد، در حال حاضر شدت آن بیشتر شده است. برنامه‌ها برای عام مردم است که بتوانند بازی کنند و شور و نشاط داشته باشند.

ناظریان اضافه کرد: وقتی در ایستگاه‌های صبح گاهی ورزش‌ها را به نمایش می‌گذاریم تماشاچی جذب می‌شود و باعث تبلیغ آن رشته می‌شود. هدف اصلی این است که ورزش را در خانواده‌ها جای دهیم.

وی در خصوص فواید ورزش، تاکید کرد: اگر خانواه ای ورزش کند، از بیمارستان، زندان و مسائل اجتماعی دور می‌شود و انسان‌هایی سالم و خوش برخورد خواهند بود زیرا ورزش متابولیسم بدن را تنظیم می‌کند، باید ساعت‌ها پیرامون این موضوع متخصصین برای مردم صحبت کنند.


به گزارش خبرنگار ایمنا، برنامه مسابقات تفریحی و ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان در ایام دهه فجر به شرح زیر است:

کد خبر 409494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.