فضای سبز منطقه ۱۱ نیازمند توسعه است

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: سطح فضای سبز در اختیار شهرداری منطقه ۱۱ حدود ۴۸ هکتار و سرانه فضای سبز این منطقه حدود ۷.۶ مترمربع است که نیاز به توسعه دارد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود شش ماه پیش عملیات ساخت این مخزن با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب آغاز شد که می‌تواند نقش قابل توجهی در تأمین، ذخیره و انتقال آب مورد نیاز فضای سبز منطقه ۱۱ داشته باشد.

وی با ابراز خرسندی از سرعت احداث پروژه ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده این پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری رسید.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه سطح فضای سبز در اختیار شهرداری منطقه ۱۱ حدود ۴۸ هکتار و سرانه فضای سبز این منطقه حدود ۷.۶ مترمربع است که نیاز به توسعه دارد، افزود: فضای سبز منطقه ۱۱ به ویژه در بافت قدیمی و نقاطی که ساختمان بیشتری احداث شده، باید توسعه یابد و به همین دلیل در جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر یک قطعه حدود ۱۸ هکتاری به احداث فضای سبز اختصاص داده شد.

وی اظهار امیدواری کرد: در راستای کاهش آلودگی و منابع آلایندگی سطح شهر به ویژه در منطقه ۱۱ و رهنان که برابر اطلاعات سازمان هواشناسی میزان آلایندگی در این محدوده بیش از سایر نقاط است، فضای سبز این منطقه توسعه داده شود تا شهرداری نقش قابل توجهی در تأمین سلامت شهروندان داشته باشد.

کد خبر 409480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.