سلام من را به سهراب برسانید/ وزیر ورزش پیگیر ورزش استان شده است

استاندار در خصوص گلایه های سهراب مردای ملی پوش وزنه برداری اصفهان گفت: نامه مرادی را به وزیر ورزش منعکس کردم و تلفن هم زدم. ایشان هم گفتند پیگیری می‌کنم. وظیفه من این بوده و آن را انجام داده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزی که سهراب مرادی بر روی سکو رفت تا مدال زرین خود را در ریو برگردن بیاویزد، کمک کرد تا ورزش استان اصفهان راه چندساله‌اش در پرورش قهرمانان المپیکی یک شبه طی کرده باشد. او اصفهان را صاحب نخستین مدال تاریخ خود در المپیک و آن هم از نوع خوش رنگ طلا کرد.

مرادی به ایران و اصفهان برگشت و مسئولان ورزش استان در کنار او حاضر شدند تا خیر مقدمی و خسته نباشیدی به او گفته باشند. پس عکسی گرفتند و گرد غبار فراموشی را به چهره سهراب اصفهان زدند. مرادی ماند و مسیر چهارساله‌ای که این بار هم قرار نبود با دوره قبلی فرقی کرده باشد. او باید این بار هم راه را تنهایی می‌رفت و با شرایط موجود می‌ساخت.

مدتی قبل بغض پسر سربه‌زیر ورزش استان ترکید و در مصاحبه‌ای مسئولان ورزشی استان را به باد انتقاد گرفت. مرادی در این زمینه گفت: "من بروم باز مدال بگیرم و دوستان بیایند پز آن را بدهند. اگر من دغدغه‌ای دارم برای آینده است. برای جوانانی که در سال‌های آینده می‌توانند چهره‌های پر افتخار ورزش ما شوند. چه کسی می‌گوید اصفهان هیچ استعدادی ندارد. چند تا استعداد می‌خواهید من به شما نشان بدهم که مورد بی توجهی قرار گرفته اند؟ من ورزشکار استان اصفهان هستم، اما راه اداره کل را بلد نیستم! چون اصلاً از من نخواسته‌اند که به آنجا بروم. هیچ وقت هم مسیرم به آنجا نیفتاده! من مملکتم را دوست دارم، استان و شهرم را دوست دارم، اما دلم می‌سوزد. دلم برای نسلی که بعد از من قرار است بیاید می‌سوزد.

او در آخر عباس رضایی استاندار اصفهان را نیز مورد خطاب قرارداد و خاطرنشان کرد: "آقای استاندار یا هر کسی که می‌تواند، کمک کند. این مملکت استعدادهای زیادی دارد که در حال نابود شدن هستند. لطفاً به ورزش اصفهان ورود کنید آقای استاندار."

آنچه وظیفه‌ام بود را انجام دادم و پیگیر حل مسئله مرادی هستم

در همین خصوص عباس رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با درخواست سهراب مرادی از او برای ورود به مشکلات ورزشی استان، اظهار کرد: من چون متخصص ورزش نیستم، نامه این عزیز بزرگوار را به وزیر محترم ورزش منعکس کردم و تلفن هم زدم. ایشان هم گفتند پیگیری می‌کنم. وظیفه من این بوده و آن را انجام داده‌ام. همچنین پیگیر حل مسئله آقای مرادی هم هستم تا ببینیم درخواست‌شان چه بوده‌است.

وی افزود: حل این موضوع کار وزیر ورزش است. در واقع پیغام‌شان به من رسیده، من منعکس کردم و پیگیر هم هستم. وزیر ورزش گفت یک تیمی را می‌فرستم، آن‌ها بررسی می‌کنند و جواب‌شان را می‌دهند.

استاندار اصفهان در پایان نیز گفت: سلام من را هم به ایشان برسانید.

کد خبر 409462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.