دولت به دنبال تامین امنیت شغلی کارگران است

رییس دفتر رییس جمهور گفت: دولت به دنبال تامین امنیت شغلی کارگران است و معتقدیم افراد شاغل در بنگاه‌های اقتصادی نباید نگران قراردادهای سالیانه خود باشند.

به گزارش ایمنا، محمود واعظی در آیین از سرگیری فعالیت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در ساری اظهار کرد: سیاست دولت در کنار ادامه روند فعالیت واحدهای تولیدی، حفظ امنیت شغلی کارگران است، چون حفظ امنیت شغلی کارگران برای دولت مهم است.

وی تاکید کرد: برای دولت خیلی مهم است که کارگران عزیز کشور برای آینده شغلی خود احساس امنیت داشته باشند و باید مطمئن باشند که سیاست دولت تدبیر و امید ادامه روند فعالیت واحدهای تولیدی است و برنامه ما در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغال زا جدی است.

رییس دفتر رییس جمهور گفت: در شرایطی که دشمنان و در راس آنها آمریکا به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق اقتصاد کشور است راه مقابله با این هجمه و ناکام گذاشتن دشمنان هم فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی غیرفعال است.

واعظی با قدردانی از عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران به خاطر بازگرداندن ده‌ها واحد تولیدی راکد به چرخه تولید، افزود: استان مازندران با مردمان خوب و پرتلاشش لایق خدمات بیشتر دولتمردان است و ما نیز تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات استان انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به توقف تولید در کارخانه چوب و کاغذ مازندران به عنوان یکی از واحدهای بزرگ تولید کاغذ کشور و خاورمیانه از مدت ها پیش به خاطر مشکلات، اظهار کرد: بسیار خوشحالم از اینکه این واحد تولیدی بزرگ که یکی از محصولات مهم مورد نیاز کشور یعنی کاغذ را تولید می‌کند با تلاش‌های انجام شده در سطح استانی و ملی دوباره به چرخه تولید بازگشته و کارگران شاغل در این واحد تولیدی مشغول فعالیت شدند.

رییس دفتر رییس جمهور افزود: اینکه کارخانه ای به این بزرگی با امکانات فراوان که محصول آن جزو کالاهای اساسی و ضروری کشور است، با مشکل مواجه شده بود، ناراحت کننده بود و با دستور رئیس جمهوری برای رفع مشکل این کارخانه، جلسات متعدد کارشناسی با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد و از طریق پیگیری مدیران ارشد استان، این واحد بزرگ صنعتی به مدار تولید برگشته است.

منبع: ایرنا

کد خبر 409337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.