طرح اعتمادسازی بین معتادان متجاهر برای استفاده از گرمخانه‌های شهرداری

مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز گفت: در طرحی که با کمک خیرین از ابتدای زمستان آغاز شده است، هر شب غذای گرم، لباس و میوه در پاتوق‌ معتادان متجاهر سطح شهر توزیع می‌شود.

یوسف آفرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر سه گرمخانه به همت شهرداری در شهر تجهیز و راه‌اندازی شده است که دو گرمخانه ویژه مردان و یک گرمخانه هم ویژه زنان است که هر شب با کمک خیرین، غذای گرم و لباس توسط نیروهای شهرداری در این گرمخانه‌ها توزیع می‌شود. یک گرمخانه بسیار بزرگ نیز در دست احداث است که البته هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای زمستان طرحی را با کمک خیرین شهر آغاز کرده‌ایم، افزود: در این طرح هر شب غذای گرم، لباس و میوه در پاتوق معتادان متجاهر توزیع می‌شود و یک مینی‌بوس هم به عنوان سرویس برای آن‌ها درنظر گرفته شده است تا در صورت تمایل از پاتوق‌های خود در سطح شهر، به گرمخانه‌ها بروند چراکه حضور در گرمخانه‌ها اجباری نیست.

مدیر اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز گفت: این طرح با هدف اعتمادسازی در بین معتادان متجاهر به منظور استفاده از گرمخانه‌های شهرداری، تا پایان زمستان ادامه دارد.

کد خبر 409188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.