هوشمندسازی حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از الکترونیکی شدن ارتباط اداره با انبار مرکزی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد گلشن در این باره اظهار کرد: به دلیل کاهش هزینه، جلوگیری از جعل اسناد و تسهیل امور مردم به منظور استرداد اموال توقیفی ارتباط بین اداره پیشگیری از تخلفات و انبار مرکزی الکترونیکی شده است.

وی تصریح کرد: سابق بر این اموال شهروندانی که تخلف کرده بودند؛ بعد از دریافت مجوز از شهرداری مناطق به منظور تعمیر جزیی یا اساسی و یا دریافت پروانه ساختمانی به آن‌ها برگردانده می‌شد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان افزود: این افراد به انبار مرکزی مراجعه و وسایل ضبط شده را دریافت می‌کردند که در این روند علاوه بر این‌که موجب مصرف مقدار زیادی کاغذ می‌شد، امکان جعل اسناد وجود داشت و یا باعث معطلی و نارضایتی مراجعان می‌شد، اما با الکترونیکی شدن ارتباط با انبار از جعل اسناد جلوگیری و کار شهروندان راحت‌تر انجام می‌شود همچنین رضایتمندی بالاتری به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با هوشمندسازی این روند، زمانی که نامه افراد در اداره به انبار ارسال می‌شود، در این بازه زمانی وسایل در انبار آماده تحویل می‌شود که موجب صرفه‌جویی در زمان خواهد بود.

گلشن ادامه داد: دکل رادیویی در انبار مرکزی این اداره، نصب شده و ارتباط بین اداره و انبار مرکزی کاملاً الکترونیکی شده است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان تأکید کرد: راه‌اندازی مرکز فرماندهی و پشتیبانی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات با دسترسی به ۳۰ دوربین ترافیکی و حدود ۳۰ دوربین گشتی و دسترسی به ۳۰ جی‌پی‌اس خودرویی برای تهیه مستندات در راستای کنترل تخلفات و پیشگیری از محکومیت‌های احتمالی برای مأموران مدیریت پیشگیری و کارتابل مرکز ۱۳۷ و اتوماسیون شهرداری برای تمرکز بر روی اهداف مورد نظر، استفاده از پهپاد نیز از سایر اقدامات این اداره در راستای هوشمندسازی آن است.

گلشن ابراز امیدواری کرد: با روند هوشمندسازی و فرآیندی شدن امور، شاهد کاهش تخلفات ساختمانی، حفظ باغات و تسهیل امور مردم باشیم.

کد خبر 409079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.