اختصاص هزار میلیارد تومان به حمل‌ونقل عمومی در بودجه ۹۹ شیراز

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در لایحه پیشنهادی برای بودجه سال ۹۹ شهرداری، ۳۴ درصد بودجه بخش عمرانی، به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص یافته که این میزان حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید نظری امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران در رابطه با جزئیات بودجه پیشنهادی شهرداری شیراز برای سال ۹۹ با اشاره به این که مدیریت هزینه‌های جاری و افزایش اعتبارات عمرانی مهمترین سیاست تدوین بودجه محسوب می‌شود، اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری شیراز برای سال آینده بالغ بر ۴۳ هزار میلیارد ریال است که به نسبت سال جاری ۳۳ درصد رشد دارد.

وی با بیان این که شهرداری شیراز تلاش کرده در لایحه پیشنهادی خود اعتبارات جاری غیر از حقوق و دستمزد را نسبت به سال گذشته افزایش ندهد، افزود: کلیات لایحه بودجه شهرداری در سال ۹۹ مورد موافقت شورای شهر قرار گرفته و برای بررسی جزئیات به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده شده تا نسبت به برنامه پنج ساله ارزیابی شده و پس از بررسی در کمیسیون تلفیق برای تصویب نهایی به صحن علنی ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان این که بودجه شهرداری شیراز باید تا قبل از پانزده اسفندماه به تصویب شورای شهر و تأیید هیئت تطبیق فرمانداری برسد، تصریح کرد: ۳۸ درصد درآمد بودجه پیشنهادی از محل درآمدهای ناشی از عوارض عمومی تأمین و قریب به ۷۰ درصد بودجه شهرداری نیز صرف توسعه عمرانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در لایحه پیشنهادی ۳۴ درصد بودجه بخش عمرانی، به توسعه ناوگان حمل و نقل اختصاص یافته که این میزان حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

کد خبر 408940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.