تنها راه چرخش نخبگان و قدرت از صندوق رأی می‌گذرد

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: باید تلاش کرد که هیچ کسی با ابزارهای غیرقانونی و غیراخلاقی در انتخابات به پیروزی دست نیابد زیرا پیروزی این افراد ظلم به مردم و نظام جمهوری اسلامی است و از همین رو باعث خدشه‌دار کردن مردم سالاری دینی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر رفیعی‌نژاد در گردهمایی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دشمن امروزه تلاش دارد انتخابات کم رونقی در ایران برگزار شود و همواره در این زمینه توطئه می کند، بنابراین به دنبال این هستیم که در برابر این دشمنان پیروز شویم.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری یک انتخابات قانونی و اخلاق مدارانه و سالم است که در صورت برگزاری این انتخابات پیروز نهایی مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

رفیعی‌نژاد تاکید کرد: باید تلاش کرد که هیچ کسی با ابزارهای غیرقانونی و غیراخلاقی در انتخابات به پیروزی دست نیابد زیرا پیروزی این افراد ظلم به مردم و نظام جمهوری اسلامی است و از همین رو باعث خدشه‌دار کردن مردم سالاری دینی خواهد شد؛ بنابراین باید توجه کرد که تنها راه چرخش نخبگان و قدرت از صندوق رأی می‌گذرد و هیچ کسی با آتش زدن و فریاد زدن به خواسته‌های خود نمیرسد.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: فضای تبلیغاتی از طرح هر کاندیدا و جناح سیاسی نماد افکار آن کاندیدا است و هر چقدر بر مدار اخلاق و قانون کار انجام شود مردم بیشتر به صندوق های رأی و نتایج رأی گیری و کاندیدا ها اعتماد می کنند و برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی نیاز همکاری همگانی است و دستگاه نظارتی و بازرسی به شدت مراقب تخلفات انتخاباتی است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً خواهان انتخاباتی پرشور و باشکوه و با مشارکت حداکثری هستیم، اما نه به هر قیمتی مانند قانون شکنی و تخلف، زیرا قانون‌مداری خط قرمز مجریان ستاد انتخابات است؛ مشارکت، سلامت و امنیت مولفه‌های مورد توجه ستاد انتخاباتی کشور است که باید توسط کاندیداها ایجاد شود.

کد خبر 408837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.