آغاز به کار تیم عملیات ویژه سازمان آتش‌نشانی در دهه مبارک فجر

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی، تیم عملیات ویژه سازمان آتش نشانی شیراز آغاز به کار می کند.

به گزارش ایمنا، محمدهادی قانع با اشاره به توانمندی های خاص گروه ویژه آتش نشانی، اظهار کرد: اعضای این گروه نسبت به سایر آتش نشانان دوره‌های بیشتری را سپری کرده اند و از آمادگی بیشتری برخوردار هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه نیروهای عملیات ویژه متشکل از تیم های کوهستان، غواصی و هزمت (مواد خطرناک) برای نخستین‌بار در شیراز تشکیل شده است، تصریح کرد: توانمندی های نیروهای ویژه همه جانبه است و با توجه به وجود امکانات سنگ نوردی، امکانات ورزشی و وجود ماشین آلات پیشرفته و به روز، این ایستگاه را به عنوان تیم عملیات ویژه راه اندازی کردیم.

وی چرایی تشکیل تیم عملیات ویژه آتش نشانی را استفاده از نیروهای کمتر با توانمندی بیشتر در برخی عملیات ها دانست و گفت: تیم عملیات ویژه آتش نشانی همیشه و در همه حال همانند سایر نیروهای آتش نشانی آماده کمک رسانی به عموم مردم هستند.

قانع تاکید کرد: شهروندان در هنگام وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی، با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته و حوادث را گزارش دهند.

کد خبر 408723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.