با جدایی مخالفیم، تمام

سیصد و نود و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سپاهان با جدایی سرمربی تیمش مخالف است" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به آخرین موضع مسعود تابش مدیر عامل سپاهان دارد. تابش در تازه‌ترین اظهار نظر می‌گویند که وقت آن رسیده است تا قلعه نویی با یک نه ساده به این داستان پایان دهد و تمامی تمرکزش را بر روی سپاهان گذارد تا خیال هواداران سپاهان راحت باشد.

"پیشنهاد فدراسیون به تو صادقانه نیست آقای سرمربی" عنوان دیگری از این رسانه است که اشاره به تیتر و مقاله دیروز روزنامه صدای سپاهان به قلم مرتضی رمضانی راد سردبیر این روزنامه دارد. وی در این مقاله گفته است که این پیشنهاد صادقانه نیست و بخاطر به بن بست رسیدن مدیران فدراسیون با گزینه‌های قبلی شان است که این شرایط عدم صداقت مدیران فدراسیون را ثابت می‌کند و بهتر است وی به قراردادش با سپاهان پایبند بماند.

"ماسک‌های اکسیژن باز شد" عنوان پایانی این رسانه است که اشاره به پرواز پر خطر ذوبی ها از شهر تبریز به سمت اصفهان دارد. طبق اخبار که در رسانه‌ها منتشر شده است هواپیمایی ذوبی ها به دلیل شرایط جوی تکان‌های شدیدی می خورده است که این موضوع باعث وحشت بازیکنان، کادر فنی ذوب آهن و سایر مسافران این پرواز شده است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 408594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.