علی دایی عضویت در هیئت رییسه فدراسیون هاکی را تکذیب کرد

علی دایی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود عضویت در هیئت رییسه فدراسیون هاکی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز – شنبه ۱۲ بهمن ماه – خبری در رسانه‌ها مبنی‌بر انتخاب علی دایی به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی منتشر شد. علی دایی که مدتی است که دور از فوتبال روزگار به شب می‌کند، چندی پیش نام او برای نشستن بر نیمکت تیم ملی بر سر زبان‌ها افتاد. در گیر و دار این موضوع انتشار این خبر باعث شد تا بسیاری سرمربی‌گری او در تیم ملی را منتفی بدانند.

علی دایی اما دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت: "عادت کردم به بازی‌های زشت پشت پرده برای خراب کردنم پیش شما یک سال قبل صحبت‌هایی با من شد که من هرگز موافقت نکردم چون همیشه در جایی وارد می‌شوم که مفید باشم نه ورزشی مثل هاکی که هیچ سر رشته‌ای از آن ندارم، حالا دقیقاً امروز با اهدافی خاص خبری بدون هماهنگی با من بعد یکسال منتشر و سریع همه جا رسانه‌ای می‌شود.

آن هم دقیقاً در روزهایی که همه مردم فوتبال دوست ما می‌دانند چرا و به چه دلیل و از چه سمتی این خبر منتشر شده من روزی که حرف حق زدم پی همه چیز را به تنم مالیده بودم و می‌دانستم چه اتفاقاتی از سمت چه نهادهایی برایم خواهد افتاد اما شرفم را به بودنم ترجیح دادم تنها چیزی که در این فوتبال برایم مهم هست شما مردم هستید که هر چه دارم از شماست، چه در این فوتبال باشم و چه نباشم"

کد خبر 408485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.