پیش‌بینی وزش طوفان لحظه‌ای در برخی مناطق استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید و وقوع طوفان لحظه ای در برخی مناطق مستعد و باد خیز استان اصفهان پیش بینی می شود.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به گذر موج ناپایدار از روی استان در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و طوفان لحظه ای در مناطق مستعد پدیده غالب در این مدت خواهد بود؛ همچنین در نیمه غربی و جنوبی استان نیز بارش برف و باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه موج ناپایدار روز یکشنبه از استان خارج می شود، افزود: کمینه دما در نیمه غرب و جنوب استان در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه کاهش و در مناطق مرکزی، شرقی و شمالی استان اصفهان تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  ادامه داد: خوروبیابانک با دمای ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سرد ترین مناطق استان پیش بینی می شود.

سیدان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد.

کد خبر 408394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.