خطر فسخ قرارداد شیخ/ برد آخر قلعه نویی

پیروزی دیروز قلعه نویی با سپاهان به انعقاد بسیاری آخرین برد قلعه نویی در اصفهان است و مدیران سپاهان باید به دنبال گزینه‌های جدید برای نیمکت سپاهان باشند.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - شنبه ۱۲ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "تماشای استقلال بعد از تحقیر الریان" از تقابل حساس استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب مسابقات لیگ برتر نوشت، تقابلی که پیروزی در آن خط و نشانی جدی برای مدعیان قهرمانی و سهمیه در لیگ برتر است.

"گل" با عنوان "تا سه نشه بازی نشه" از مصاف مهم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان نوشت، تقابلی که سومین صف آرایی این دو تیم مقابل یکدیگر در فصل جاری است و پرسپولیس امیدوار به تکرار دو پیروزی قبلی خود است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شماره یک آنتورپ در انتظار علی بیرو" از پایان قرارداد سه دروازبان تیم مقصد بیرانوند در پایان فصل خبرداد، البته که با حضور این دروازبان ها نیز آنتورپ آمار دفاعی آنچنانی نداشت و مدیران و مربیان این تیم برای بهبود این آمار امیدوار به درخشش مهار کننده ضربه پنالتی رونالدو هستند.

"هدف" با عنوان "فسخ شیخ" از انتشار برخی شایعات در خصوص فسخ قرارداد شیخ دیاباته با استقلال نوشت، شایعه‌ای که به قول این روزنامه برای استقلالی‌ها ترسناک تر از ویروس کرونا است.

"ایران ورزشی" با عنوان "برد آخر؟" از پیروزی سپاهان مقابل فولاد در اصفهان نوشت،پیروزی که به اعتقاد بسیاری برد آخر قلعه نویی در اصفهان است و باید سپاهان در فکر توافق با یک مربی جدید باشد.

"پیروزی" با عنوان "قلب ایران در کنار اروند" از تقابل پرسپولیس با صنعت نفت در آبادان نوشت، مسابقه‌ای که پیروزی آن جایگاه پرسپولیس را در صدر جدول تثبیت می‌کند و شکست در آن صنعت نفت را بیش از پیش به کسب سهمیه امیدوار می‌کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "قلعه نویی فریب این پیشنهاد فدراسیون را نخورد" از توصیه هواداران سپاهان به سرمربی این تیم نوشت، توصیه‌ای که اگر قلعه نویی به آنها بی اعتنایی کند مطمئنا جایگاه خود در قلب هواداران سپاهان را از دست می‌دهد.

"سبز سبزم" با عنوان "سرسری" از شکست ذوب آهن در تبریز مقابل تراکتور نوشت، شکستی که با دو ضربه سر رقم خورد تا رادولوویچ نیز در دومین بازی رسمی خود شکست را با ذوب آهن تجربه کند.

کد خبر 408337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.