بهره‌مندی ۸۵۰۰ مددجوی اصفهانی از آموزش‌های شغلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان گفت: در۱۰ماهه سال ۹۸ کمیته امداد استان بیش از ۶۳۷ میلیون تومان برای ارائه آموزش‌های شغلی به ۸۴۹۹ مددجوی مستعد ایجاد اشتغال هزینه کرده است.

محمدرضا کیانی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فقدان مهارت و توانایی‌های ویژه یکی از مشکلات ایجاد شغل برای نیازمندان است و رسیدن به اهداف مربوط به توانمندسازی جامعه هدف امداد در بسیاری از موارد نیازمند ارائه آموزش‌های کاربردی و حرفه‌ای است.

وی در خصوص هزینه آموزش‌های کمیته امداد استان اصفهان به مددجویان، تصریح کرد: کمیته امداد استان اصفهان در۱۰ماهه سال جاری با هزینه کرد ۶۷۳ میلیون تومان زمینه بهره‌مندی هشت هزار و  ۴۹۹ مددجوی مستعد از آموزش شغلی را فراهم کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه شناسایی استعدادها اولین گام ایجاد فرصت شغلی است، افزود: آموزش‌های شغلی کمیته امداد اصفهان در سه سطح مقدماتی، حرفه آموزی و پایدارسازی طرح‌های در حال اجرا به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون چهار هزار و ۷۰۴ شغل برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: برای ایجاد این میزان شغل بیش از ۱۳۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به سه هزار و ۹۰۴ مددجوی مستعد برای راه‌اندازی کسب و کار و طرح خودکفایی پرداخت شد و۸۰۰ مددجوی دیگر نیز با بهره‌مندی از خدمات کاریابی این نهاد در کارخانه‌ها و مراکز تولیدی سراسر استان مشغول به کار و فعالیت شدند.

کد خبر 408011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.