ولخرجی زنبورها برای فتح بوندس لیگا

تیم فوتبال دورتموند برای قهرمانی در لیگ آلمان دست به کار شده و با جذب چند ستاره به سمت قهرمانی بوندس لیگا حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال دورتموند در این فصل فوتبال اروپا و لیگ های داخلی به یک مدعی و رقیب سرسخت برای سایر تیم ها تبدیل شده است. آن ها چندین سال است که رنگ قهرمانی لیگ آلمان را ندیده اند. سال آخر کلوپ نا موفق بود، بعدش هم توماس توخل و تا الان هم لوسین فاوره سرمربی فعلی این تیم.

سران دورتموند هر سال بازیکن می ساختند و به تیم اصلی انتقال می دادند، زمانی که قصد استفاده از از آن ها را برای چند فصل در ترکیب اصلی خود را داشتند، به ناگهان پیشنهادهایی از سوی بایرن یا تیم های دیگر به دست دورتموند می رسید و زنبورها هم و ناچار به پذیرش بهترین پیشنهاد آن‌ها بودند.

اما دورتموندی ها امسال چند بازیکن خوب خریده اند. برانت، تورگان هازارد، و ارلینگ هالند. هالند خرید آخری که از سالزبورگ اتریش آمده است، در دو باری که در بوندس لیگا به میدان رفته است 5 گل شامل یک هتریک و یک دبل داشته است.

اما حالا خبر رسیده زردهای وستفالن برای تقویت بیشتر میانه میدان خود باز هم قصد خرید دارند. گزینه مورد نظر "امره جان" است. هافبکی که در لیورپول بود و به یوونتوس آمد اما با جدایی آلگری و آمدن ساری فرصت بازی به امره جان کم می رسد و از همین رو او دنبال جدایی است.

علیرغم رسیدن پیشنهادهایی از لیگ انگلیس، رسانه ها مدعی شدند امره جان با باشگاه دورتموند به توافق دست یافته و قرار است با قراردادی 23 میلیون یورویی تا سال 2024 راهی این تیم آلمانی شود.

با جذب امره جان دورتموند به دنبال قهرمانی در دو جام داخلی آلمان و درخشش خیره کننده در لیگ قهرمانان خواهد بود. باید دید این تیم با این بازیکنان با کیفیت که جذب کرده است چه روندی در طول این فصل فوتبال اروپا خواهد داشت.

کد خبر 407897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.