احمدی: ۲۲ بهمن امسال موجب یأس استکبار جهانی خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ویژه برنامه دهه فجر امسال نیز همانند سال های گذشته با عطرافشانی مرقد مطهر امام خمینی (ره) در تاریخ یازدهم بهمن ماه برگزار می شود و پس از آن افتتاح پروژه های عمرانی با حضور مسئولان استانی و کشوری در سطح استان ها و شهرستان ها انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی احمدی پیش از ظهر امروز _دوشنبه هفتم بهمن ماه_ در نشست خبر تبیین برنامه های دهه فجر که درسالن جلسات صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای پرداختن به انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ حضرت امام (ره) است.

وی افزود: چنانچه بخواهیم شخصیت امام (ره) را تبیین کنیم باید بگوییم امام (ره) برای خدا قیام کرد و نیت الهی داشت، زیرا به جز خدا کسی را نمی دیدند و توجه و توکلشان بر خدا بود و در مقطعی که می دانستند سختی هایی دارند، پا به عرصه انقلاب گذاشتند تا موجبات عزت مسلمانان را فراهم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه قبل از ورود امام (ره) به فرودگاه قلب های مردم به استقبال ایشان رفت، ادامه داد: دهه فجر دهه تجلیل از امامی است که سیره اهل بیت را در پیش گرفته و با عمل به قرآن راه استکبار ستیزی را سرلوحه کار خودشان قرار دادند.

احمدی با بیان اینکه عزت مسلمانان یکی از دغدغه های ایشان بود، عنوان کرد: ایشان آبروی خودشان را صرف اقتدار و قاطعیت نظام کردند و برای عمل به قرآن تواضع و فروتنی نشان دادند.

وی با اشاره به شاخص ترین اقدامات امام (ره) گفت: تشکیل نظام اسلامی بزرگترین دستاورد امام (ره) بود که آرزوها و آمال علما و بزرگان را محقق کرد و امروز به واسطه جوانان فداکار و تلاش های امام خمینی (ره) انقلاب به چهل سالگی خود رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: منطق امام خمینی (ره) عدالت جویی، عدالت محوری و استکبار ستیزی بود؛ زیرا این منطق با خصلت آحاد مردم در نقاط دیگر دنیا سنخیت دارد و مورد استقبال دنیا قرار گرفته است.

مردم سالاری دینی از ویژگی های انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه محور اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی وجود با برکت حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با رهنمودهای حکیمانه خود پای در جای امام خمینی (ره) گذاشتند و تلاش در مسیر ایشان را ادامه دادند تا از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند؛ در واقع حفظ دستاوردهای نظام اسلامی به واسطه وجود مقام معظم رهبری و جوانان پرشور انقلابی محقق شد و مردم نیز از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

احمدی با بیان اینکه تلألو خون شهدا سراسر دنیا را در برگرفت، تأکید کرد: تکیه صریح و شفاف بر مبنای انقلاب موجب شده تا در این مقطع، حمایت از محرومان و مستضعفان استمرار پیدا کند؛ زیرا توجه به این قشر از جامعه مورد توجه امام خمینی (ره) نیز بود. این روحیه برگرفته از رهنمودهای ائمه اطهار و به منظور یاری رسانی و دفاع از مظلومان در نقاط مختلف دنیا است.

وی با اشاره به یکی دیگر از خصوصیات انقلاب اسلامی افزود: مردم سالاری دینی از دیگر ویژگی های انقلاب است که در دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۷ آغاز و همچنان ادامه دارد. حتی تهدیدات رژیم بعثی و استکبار جهانی نیز موجب نشد تا انتخابات به تأخیر بیافتد و توطئه هایی که برای انتخابات و خدشه به رأی مردم ایجاد شده بود خنثی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: رهبری حکیمانه و دفاع از آرمان های انقلاب و یادآوری تکریم شهدا، جهاد و مقاومت در این دهه بزرگ موجب استمرار حرکت نظام است.

برنامه های دهه فجر در ۱۰۷ شهر استان برگزار می شود

وی تأکید کرد: انقلاب هیچ گاه از مسیر شعارها و اهداف خود منحرف نشد و همچنان پیروز است و این پیروزی در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مشهود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: از ماه ها قبل برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های دهه فجر در همه استان ها انجام شده که این برنامه ها در ۱۰۷ شهر و بیش از هزار روستا استان با تشکیل ستاد دهه فجر برگزار می شود.

احمدی با بیان اینکه تشکیل ستاد دهه فجر در واحدهای تولیدی، صنعتی و مدارس انجام شده و مدیران استانی در این راستا اهتمام داشته اند، گفت: استفاده از دیدگاه های مردم و جوانان در قالب نشست های اندیشه ورز که در مراکز استان و شهرستان ها با حضور جوانان تشکیل شد، باعث طرح ریزی برای برنامه های دهه فجر شده است.

وی افزود: ایجاد هماهنگی و تعامل بین زیرمجموعه های فرهنگی برای بزرگداشت دو یوم الله، (چهلمین روز شهادت سردار دلها و حمله موشکی مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی به پایگاه آمریکایی در عراق) انجام شده است.

۲۷ کارگروه در استان برای برگزاری برنامه های دهه فجر تشکیل شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: ۲۷ کارگروه در استان و ۱۸ کارگروه در شهرستان تشکیل شده و مدیران کل و مسئولان استان با هماهنگی برای برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر اقدام کرده اند.

احمدی تأکید کرد: هر یک از کارگروه ها به نام یک شهید در مرکز استان و شهرستان تشکیل شده تا روح شهدا کمک کننده آنها باشد و برنامه ریزی ها به منظور هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر به خوبی انجام شود؛ در این راستا در هر کارگروه از شبکه های مردمی و سمن های مرتبط با آن کارگروه استفاده شده است.

وی افزود: ویژه برنامه دهه فجر امسال نیز همانند سال های گذشته با عطرافشانی مرقد مطهر امام خمینی (ره) در تاریخ یازدهم بهمن ماه برگزار می شود و پس از آن افتتاح پروژه های عمرانی با حضور مسئولان استانی و کشوری در سطح استان ها و شهرستان ها انجام خواهد شد.

شعار دهه فجر امسال؛ «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: برنامه های متنوع و متناسب با نام گذاری روزهای دهه فجر برگزار می شود و طرح های برتر مساجد و تشکل های مردمی نیز در این دهه انتخاب خواهد شد. شعار محوری دهه فجر امسال «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت» است.

احمدی ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان و امامجمعه اصفهان به دلیل حمایت ها و ارشادها در جهت اغنای محتوایی برنامه های ویژه دهه فجر، گفت: ۲۲ بهمن امسال موجب یأس استکبار جهانی خواهد شد.

کد خبر 407772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.