اجرای بیش از ۳۹۱ میلیارد ریال عملیات عمرانی در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اجرای بیش از ۳۹۱ میلیارد ریال عملیات عمرانی، آزادسازی و خیابان‌سازی در سطح این منطقه خبر داد.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آزادسازی پروژه اتصال خیابان مفتح به آزادگان که از مطالبات ۲۰ ساله مردم منطقه ۱۲ بود، با تلاش‌های انجام شده به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات عمرانی پروژه اتصال خیابان مفتح به آزادگان آغاز شده و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا سه ماه نخست سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: این خیابان مسیر دسترسی خیابان مفتح به بلوار آزادگان محله ملک شهر را شامل می‌شود و از بار ترافیکی این نقطه از شهر کاسته و دسترسی آسان‌تر ساکنان به محله ملک شهر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به مشخصات پروژه اتصال خیابان مفتح به آزادگان تصریح کرد: این پروژه اتصال با طول مسیر ۵۵۰ متر و عرض ۳۰ متر انجام می‌شود که هزینه آزادسازی آن ۳۰۰ میلیارد ریال و هزینه اجرای آن ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

باقری با اشاره به پروژه خیابان‌سازی ورودی شهرک مهدیه، گفت: ورودی این شهرک واقع در خیابان امام خمینی (ره) دارای یک خط عبوری و باعث ایجاد تصادف و خطرات زیادی برای ساکنان محله شده بود که به همت شهرداری منطقه ۱۲ این خیابان در دو مسیر رفت و برگشت طراحی و اجرا شد و هم اکنون مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از مشخصات این پروژه طول مسیر ۳۸۰ متر و عرض مسیر ۲۰ متر است که با صرف اعتباری افزون بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات خیابان‌سازی‌های ادامه خیابان محمد باقرحکیم و فرعی ۹ محله نگین در حال اجرا است، اظهار کرد: خیابان‌سازی ادامه محمد باقر حکیم به طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۰ متر در حال اجرا است که برای تملک و آزادسازی آن ۳۵ میلیارد ریال و برای اجرای عملیات عمرانی آن ۱۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است؛ همچنین خیابان‌سازی فرعی ۹ با اعتبار هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ‌در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: هدف شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای پروژه‌های عمرانی در تمام بخش‌های این منطقه ایجاد خدمات به طور یکسان در تمامی محله‌ها است.

کد خبر 407676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.