محور غرب و جنوب غرب شیراز توسط شهرداری بازگشایی شد

رییس مدیریت بحران شهرداری شیراز گفت: برف روبی و باز گشایی معابر توسط شهرداری‌های مناطق مختلف شهر هم زمان با بارش برف با بیش از ۴۳ دستگاه لودر، گریدر، بابکت، برف‌روب و کمپرسی آغاز شده است.

سعید دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بازگشایی معابر اصلی همزمان با بارش برف انجام و در مرحله بعد پاکسازی معابر فرعی از برف انجام شد، اظهار کرد: با توجه به کاهش دما و یخ زدن سطح معابر، با تاکید قبلی شهردار شیراز و آمادگی کامل مجموعه‌های متولی بلافاصله عملیات یخ‌زدایی با هفت دستگاه خودرو نمک‌پاش مکانیزه و ۹ دستگاه نمک‌پاش دستی انجام شد.

وی با اشاره به تعبیه کیوسک‌های مخصوص نگهداری کیسه‌های نمک و شن در سطح منطقه ۱۰ و انجام عملیات دستی توسط کارگران خدوم سازمان پسماند و فضای سبز شهرداری، تصریح کرد: عملیات یخ‌زدایی در سطح منطقه ۱۰ و شش، هم اکنون با توجه به تدابیری که شهرداری از قبل اندیشیده بود و اقدامات سریع و بموقع پرسنل، تمام محورها پاکسازی و یخ زدایی شده و تردد خودرو در این محورها بدون هیچ مشکلی برقرار می‌باشد.

دبیری بر اساس گزارش پلیس راهور، گفت: به دلیل اقدامات انجام شده و یخ زدایی سطح معابر حادثه چندانی نداشته‌ایم و در طول این مدت تنها سه تصادف خودرویی منجر به خسارت داشته ایم که دلیل اصلی آن‌ها، رعایت نکردن فاصله طولی و توجه به جلو بوده است و هیچ گونه تصادفی بر اثر لغزندگی معابر گزارش نشده است.

رییس مدیریت بحران شهرداری شیراز اضافه کرد: شهردار شیراز در پی اقدامات انجام شده، از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی پرسنل شهرداری شیراز به ویژه شهرداری منطقه ۱۰، شش، یک، اداره ماشین آلات شهرداری، مجموعه پلیس راهور و دیگر دستگاه‌هایی که با شهرداری همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 407523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.